41 طرح دهه فجر امسال در اشنویه افتتاح می‌شود


41 طرح دهه فجر امسال در اشنویه افتتاح می‌شود

مهاباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری اشنویه گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، 41 طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی، آموزشی امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

عبدالسلام مام عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال پیش‌بینی شده است به مناسبت چهل و یکمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۱ طرح در زمینه‌های مختلف با ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: طرح‌هایی که مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت شامل افتتاح چهار طرح تولیدی با اشتغال‌زایی ۳۱ نفر، بهسازی و آسفالت معابر ۱۴ روستا، یک جایگاه گاز سی‌ان‌جی، و طرح‌های عمران شهری و هادی روستایی، آبیاری تحت فشار، طرح‌های راهداری و واحدهای پرواربندی است.

وی اضافه کرد: در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۷ کمیته برای برگزار کردن ویژه‌برنامه‌های یوم‌الله دهه فجر در این شهرستان تشکیل شده است.

مام عزیزی افزود: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقات مختلف ورزشی، برپایی نمایشگاه‌ها، نواختن زنگ انقلاب و فضاسازی شهری و ادارات از جمله برنامه‌های این ایام است.

سرپرست فرمانداری اشنویه با اشاره به جشن ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی افزود: مردم ایران بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، همه معادله‌های سیاسی و ترفندهای شوم دشمنان و استکبار جهانی را خنثی خواهند کرد.

از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به نام دهه فجر انقلاب اسلامی و جشن پیروزی نامگذاری شده است و در طول این مدت برنامه‌های مختلف در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری