افزایش سواد رسانه‌ای راه غلبه بر هجمه‌ی دشمنان در فضای مجازی است


افزایش سواد رسانه‌ای راه غلبه بر هجمه‌ی دشمنان در فضای مجازی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: دشمن جنگی را علیه ما شروع کرده و در عرصه فضای مجازی بر ما می‌تازد که می‌طلبد با ارتقاء سواد رسانه‌ای برای فرزندان و عموم مردم در مقابل ترفند ها و توطئه های دشمن مقاومت کنیم.

«عمران خودآموز» در حاشیه بازدید از نخستین رویداد تولید محتوای فضای مجازی استان که با همکاری سپاه امیرالمومنین(ع) ، اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاددانشگاهی استان در مرکز نوآوری و شکوفایی استان در حال برگزاری است، اظهار کرد: بسیج یک نهاد عمومی و فضای مجازی نیز یک عرصه عمومی و مردمی است بنابراین بسیج می‌تواند در این عرصه نقش‌آفرین و تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان باید بیشتر با تولید محتوا در فضای مجازی آشنا شوند و بتوانند با ابزارهای نوین پیام انقلاب اسلامی و پیام مردم ایران را به جهانیان منتشر کنند، گفت: دشمن جنگی را علیه ما شروع کرده و در عرصه فضای مجازی بر ما می‌تازد که باید با ایجاد جبهه در این فضا در مقابل دشمن ایستاده و با ارتقاء سواد رسانه‌ای برای فرزندان و عموم مردم در مقابل ترفند ها و توطئه های دشمن مقاومت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام خاطرنشان کرد: این رویداد فضای مجازی یک رویداد جدید بود که جرقه‌های امید را در این زمینه ایجاد کرد و با همگرایی دستگاه‌های فرهنگی می‌توان کار را پیش برد و در سال‌های آینده شاهد حضور تیم‌های بیشتری از جوانان و نوجوانان باشیم.

خودآموز در خصوص عملکرد سازمان فضای مجازی بسیج گفت:سازمان فضای مجازی بسیج حاصل درک شرایط جدید است و کسانی که بسیج را متهم می کنند و اینکه در گذشته مانده است این سازمان می‌تواند پاسخی باشد به این ادعا و نشان دهد که بسیج پویا هست و متناسب با شرایط جدید به پیش میرود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید