رونمایی از برند ایرانی یونیوو در نمایشگاه الکامپ مشهد


رونمایی از برند ایرانی یونیوو در نمایشگاه الکامپ مشهد

شرکت بهین تکنولوژی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ مشهد از برند ایرانی یونیوو رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام شرکت بهین تکنولوژی، این شرکت در سال ۱۳۷۱ کار خود را آغاز کرد، توانست با استفاده از تجربه ۲۷ ساله خود برند ایرانی یونیوو را تولید و عرضه کند.

بهین تکنولوژی در برند یونیوو با تمرکز بر محصولات خاصی چون مینی پی‌سی، آل این وان و مانیتور و استند محصولات قابل رقابت با نمونه‌های جهانی را به همراه خدمات مناسب تولید و عرضه می‌کند.

این مجموعه در نمایشگاه الکامپ مشهد ۱۱ محصول از یونیوو شامل سه آل این وان، دو مانیتور، ۵ مینی پیسی و یک استند را رونمایی کرد. آل این وان های یونیوو در سه مدل AIO Ua۲۲۵، AIO Ua۲۴۰ و AIO Ua ۱۱۰ است و مانیتورهای آن هم در دو مدل UM۲۴۷۰۰ و UM۲۲۸۰۰ ارایه شده اند.

این شرکت مونتاژ و عرضه اولین کامپیوترهای خود را با پردازنده‌های SX و DXدر سال ۱۳۷۲ کلید زد و از سال ۱۳۷۳، فعالیت خود در زمینه اجرای پروژه‌های شبکه، فروش تجهیزات جانبی و عضویت در شورای عالی انفورماتیک را گسترش داد و توانست به زودی پس از آن مجوز تولید کامپیوتر و UPS و موس و کیبورد را از سازمان صنایع و معادن استان تهران دریافت کند.

رونمایی از برند ایرانی یونیوو در نمایشگاه الکامپ مشهد

اقدامات بهین تکنولوژی در همین سطح خلاصه نشد و این شرکت، اولین مرکز سرویس و خدمات و پشتیبانی نوت بوک و کامپیوترهای شخصی به نام گارانتی بهین را در سال ۱۳۸۱ راه‌اندازی کرد. این مجموعه در همان سال به عضویت انجمن شرکت‌های انفورماتیک نیز درآمد.

بهین تکنولوژی همچنان به گسترش فعالیت‌های خود ادامه داد و توانست در سال ۱۳۸۲ به فروش محصولات Fujitsu-Siemens (محصول مشترک آلمان و ژاپن) شامل انواع نوت بوک و سرور با گارانتی بهین بپردازد. ۵ سال پس از آن، این مجموعه به تولیدکننده تبدیل شد و احداث کارخانه بهین در شهرک صنعتی عباس‌آباد را کلید زد.
دریافت نمایندگی رسمی محصولات Zero Client و Thin Client از کمپانی معتبر Atrust تایوان وLenovo (IBM) در زمینه Laptop، Tablet و AIOنیز در سال ۱۳۹۰ یکی دیگر از موفقیت‌های بهین تکنولوزی بود اما این موفقیت به همین جا ختم نشد و این شرکت در سال ۱۳۹۳ نمایندگی رسمی اسپیکرهای بلوتوثی Divoom و پاوربانک های Romoss را نیز دریافت کرد.

رونمایی از برند ایرانی یونیوو در نمایشگاه الکامپ مشهد

دریافت نمایندگی رسمی از کمپانی Lexar در زمینه USB flash و MicroSD نیز در سال ۱۳۹۴ توسط این مجموعه رقم خورد و در نهایت گواهینامه نمایندگی انحصاری محصولات روموس در ایران نیز در یک سال بعد از آن از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای این شرکت صادر شد.

ارایه گارانتی بهین برای محصولات تبلت، آل این وان، مانیتور، پی سی با نشان تجاری Dell، محصولات تبلت، آل این وان، مانیتور، پی سی، مینی پی سی، لوازم جانبی با نشان تجاری Lenovo، محصولات لپ تاپ، تبلت، آل این وان، مانیتور، پی سی، مینی پی سی، لوازم جانبی با نشان تجاری Fujitsu، محصولات تین کلاینت و زیروکلاینت با نشان تجاری ATRUST و محصولات جانبی با نشان تجاری Lexarآخرین اقدام بهین تکنولوژی در محصولات خارجی تاکنون محسوب می‌شود.

در نهایت نیز کارخانه بهین تحت عنوان "صنایع بهین" در سال ۱۳۹۶فعالیت خود را آغاز کرد و تولید AIO و miniPC با برند Univo را کلید زد. در حال حاضر نیز بهین تکنولوژی به عنوان یک تولید کننده داخلی در زمینه محصولات IT، قدرت تولید مینی پی سی، آل این وان، مانیتور و استند ایرانی در حد رقابت با برندهای خارجی را داراست.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟