بستر مشارکت حداکثری مردم البرز در انتخابات فراهم است


بستر مشارکت حداکثری مردم البرز در انتخابات فراهم است

کرج - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه رعایت اصل بی طرفی و اجرای دقیق مر قانون همواره مورد است، گفت: بر این اساس، بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو مهیا شده است.

نور محمد فردی روز پنجشنبه در بازدید استاندار البرز از ستاد انتخابات استان البرز افزود: استان البرز براساس اسناد بالادستی و قوانین ابلاغی، تمام روند انتخابات را در زمانبندی مقرر به صورت برنامه محور توسط فرمانداری ها و دستگاه های ذیربط طی می کند.

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بویژه در این برهه حساس که دشمنان نظام و مردم با تمام قوا درصدد فتنه افکنی هستند، می تواند نقشه ها را نقش بر آب کرده و بار دیگر مهر باطلی بر توطئه ها آنان باشد .

فردی گفت: حضور پرشور مردم موجبات اقتدار نظام برای حضور در مجامع بین المللی و دفاع از حق مردم این مرز و بوم را فراهم کند، بنابراین مشارکت حداکثری مردم می تواند در این دوره معنادار تر باشد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای، انقلاب را بیمه می کند، خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو را در نهایت امنیت، سلامت، بی طرفی و ایجاد بسترهای لازم برای مشارکت حداکثری مردم، برگزار می کنیم.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه جاری برگزار می شود و استان البرز دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا