رییس دستگاه قضا با خانواده یکی از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی دیدار کرد


رییس دستگاه قضا با خانواده یکی از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی دیدار کرد

یزد- ایرنا- حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رییس قوه قضاییه روز پنجشنبه در حاشیه سفرش به یزد با خانواده یکی از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی دیدار و از آنها دلجویی کرد.

رییس دستگاه قضا در این دیدار از درگاه خداوند متعال برای آن شهید رحمت الهی و برای خانواده امیرحسین قربانی بهابادی صبر و اجر را مسئلت کرد.

وی به سخنان پدر شهید قربانی اشاره کرد و این اظهارات را نشان دهنده بصیرت، دین‌مداری، مسئولیت شناسی، شکر و صبر این خانواده معظم شهدا دانست.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه جاری، تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک کرده بود، پنج دقیقه پس از پرواز حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.

صبح شنبه ۲۱ دی‌ماه جاری، ‌ ستاد کل نیروهای مسلح ایران تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمدی، هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت قرار گرفته است.

در این سانحه همچنین مهدیه حاجی قاسمی سریزدی فرزند یکی از خیران شهرستان مهریز به شهادت رسید که پیکر پاک و مطهرش در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه همچنین رییس دستگاه قضا در سفر به یزد بر مزار شهید محراب آیت‌الله محمد صدوقی در مسجد روضه محمدیه این شهر حاضر شد و ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کرد.

آیت­ الله صدوقی ۱۱ تیر ماه۱۳۶۱ مطابق با ۱۰ رمضان ۱۴۰۲ قمری، پس از ادای نماز جمعه توسط منافقین به شهادت رسید.

این شهید بزرگوار نماینده سابق حضرت امام خمینی (ره)و امام جمعه شهر یزد بود.

رییس دستگاه قضا امروز برای بررسی آخرین مسائل حقوقی و قضایی در صدر یک هیات عالی رتبه قضایی به یزد سفر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی