اعتبارات استان اردبیل در بودجه سال آینده 13.2 درصد افزایش یافته است


اعتبارات استان اردبیل در بودجه سال آینده 13.2 درصد افزایش یافته است

اردبیل - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از افرایش اعتبارت این استان در بودجه سال 99 به میزان 13.2 درصد خبر داد.

به گزارش ایرنا، داود شایقی روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه اردبیل میزان این اعتبارت را ۵۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: میزان این اعتبارات استان در بودجه سال جاری چهار هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال بود که با تلاش و پیگیری‌های بعمل آمده شاهد افزایش اعتبارات در بودجه ۹۹ هستیم.

وی درباره اعتبارت راه‌آهن اردبیل گفت: هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از منابع فاینانس بانک ملی تصویب شده بود که ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن سال گذشته ،۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال امسال و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر هم سال آینده تخصیص داده می‌شود.

وی اظهارداشت: در مجموع هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال کل اعتبار راه‌آهن اردبیل است که تا پایان سال ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال آن اختصاص می‌یابد.

شایقی گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل هم هفت هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که با احتساب میزان اعتبارات اختصاص یافته در سفر نوبخت به استان مجموع اعتبارات مصوب استان به هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال رسیده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: پروژه‌های راه‌آهن، توسعه بزرگراه‌ها، تکمیل پروژه‌های زیربنایی در حوزه بهداشت و درمان و عمران شهری مورد توجه مسوولان استان قرار دارد و امیدواریم با تلاش فراگیر زمینه تحقق و به ثمر نشستن این پروژه‌ها را شاهد باشیم.

شایقی گفت: احداث بزرگراه‌ها در این استان مورد توجه قرار گرفته و مقرر است سالانه ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان احداث شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی