سیلی تاریخی و ماندگار عین الاسد


وزیر دفاع: اثر سیلی سخت نیرو‌های مسلح در هدف قراردادن پایگاه امریکایی‌ها در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

سیلی تاریخی و ماندگار "عین الاسد"
به گزارش فانوس، نخستین همایش استاندارد کیفیت نیرو‌های مسلح و آیین رونمایی از تندیس و جایزه سال کیفیت نیرو‌های مسلح با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع، امیر سرتیپ آشتیانی جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح، نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد کشور، امیر دره باغی معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیرو‌های مسلح، مدیران عامل و مدیران ارشد سازمان‌های وزارت دفاع به میزبانی موسسه تحقیقات و نوآوری دفاعی در سالن شهدای سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع برگزار شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در همایش استاندارد کیفیت نیرو‌های مسلح گفت: اثر سیلی سخت نیرو‌های مسلح در هدف قراردادن پایگاه امریکایی‌ها در تاریخ ماندگار خوهد ماند.
امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم با بیان اینکه موضوع کیفیت و استاندارد امروزه یک مقوله اساسی در تمامی جنبه‌ها و حوزه‌های انسانی قلمداد می‌شود، اظهار داشت: موضوع " استاندارد" امروزه فقط به محصول و خدمات بسنده نمی‌شود و بلکه تمامی ابعاد زندگی فردی و اجتماعی بشر را شامل می‌شود.

وی با اشاره به سقوط هواپیمای خطوط هوایی اکراین در اثر خطای انسانی، نقش بازنگری در فرآیندها، استانداردها، چارچوب ساختارها، آموزش و تمرین را بسیار حائز اهمیت دانست وگفت: موضوع‌های پیش آمده رابطه تنگاتنگی با مقوله رعایت استاندارد‌ها دارد و ان شاء الله ابعاد این حادثه تلخ با دستور اکید فرمانده معظم کل قوا و سایر روسای قوا رسیدگی می‌شود و نتیجه به استحضار ملت عزیز ایران اسلامی خواهد رسید.

وی افزود: این حادثه بسیار تلخ بود و میزان تلخی آن برای فرماندهان نیرو‌های مسلح که خود را فدایی ملت و کشور می‌دانند به مراتب بیشتر بوده است.

وزیر دفاع در ادامه با بیان اینکه در وزارت دفاع همواره بر رعایت الزامات استاندارد‌ها تاکید داشته ایم و سعی کردیم متناسب با استاندارد‌های بومی و مورد نیاز نیرو‌های مسلح تسلیحات دفاعی و خدمات خود را به بهترین نحو ممکن طراحی، تولید و ارائه کنیم، گفت: سیلی سخت نیرو‌های مسلح در هدف قراردادن پایگاه امریکایی‌ها در بالاترین سطح استاندارد‌ها به لحاظ زمانی، کیفیت و دقت نقطه زنی موشک‌ها انجام شد و اثر این سیلی ملت ایران در تاریخ ماندگار خوهد ماند.

وزیر دفاع با بیان این که پاسخ به اقدامات امریکا مطالبه و درخواست عمومی ملت ایران بود و چنانچه به این اقدام وقیحانه پاسخ داده نمی‌شد، دشمن اقدام جنایتکارانه خود را تکرار می‌کرد، اظهار داشت: پاسخ به موقع مستلزم داشتن قدرت است؛ بحمدالله امروز جمهوری اسلامی تمام مولفه‌های قدرت و اراده لازم جهت پاسخ به هر متجاوزی را دارد و هر تهدیدی را در هر سطح با تسلیحات دفاعی باکیفیت پاسخ خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر