آماده‌باش کامل مدیران استان زنجان تا روز سه‌شنبه


آماده‌باش کامل مدیران استان زنجان تا روز سه‌شنبه

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، از آماده‌باش کامل در استان برای مواجهه با سرمای شدید و بارندگی احتمالی در روزهای آینده خبر داد.

آماده‌باش کامل مدیران استان زنجان تا روز سه‌شنبهبه گزارش فانوس، توحید سلیمی با اشاره به ورود سامانه هوای بسیار سرد به کشور، اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی، همه ارگان‌ها در استان در آماده‌باش قرار دارند و مدیران ادارات تا روز سه‌شنبه باید در استان حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده، عوامل راهداری در ۲۹ پایگاه راهداری در سراسر استان در آماده‌باش کامل قرار دادند و ماشین‌آلات لازم نیز برای برف‌روبی و بازگشایی جاده‌ها فراهم شده است.

این مسئول با بیان اینکه نیروهای پلیس‌راه در قالب ۵۰ پایگاه نیز آماده خدمات‌رسانی هستند، افزود: نیروهای فوریت‌های پزشکی، هلال‌احمر و سایر ارگان‌ها نیز خود را برای مواجهه با هر شرایطی آماده کرده‌اند.

سلیمی با تاکید بر اینکه در همه ادارات استان مدیران باید با توجه به شرایط نسبت به مدیریت مصرف سوخت وقت لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: از شهروندان نیز درخواست داریم با رعایت مصرف سوخت کمک کنند تا در کشور شاهد قطعی کار نباشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته