برگزاری «اولین رویداد تخصصی تولید محتوا فعالان فضای مجازی» بسیج در سمنان


برگزاری «اولین رویداد تخصصی تولید محتوا فعالان فضای مجازی» بسیج در سمنان

گروه اجتماعی ــ جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از برگزاری اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال ویژه فعالان فضای مجازی بسیج در استان سمنان خبر داد.

برگزاری «اولین رویداد تخصصی تولید محتوا فعالان فضای مجازی» بسیج در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان،به نقل از روابط عمومی سپاه استان، منصور شوقانی، جانشین فرمانده این نهاد عصر روز گذشته 2 بهمن در مراسم آغاز اولین رویداد تخصصی تولید محتوا فعالان فضای مجازی استان سمنان از برگزاری اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال ویژه فعالان فضای مجازی بسیج در استان سمنان خبر داد و گفت: محورهای اصلی این رویداد؛ تولید محتوا در استان در خصوص شهدای مقاومت، رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: رویداد تولید محتوای دیجیتال در بخش‌های طراحی اپلیکیشن‌های اندرویدی، طراحی بازی‌های اندرویدی و تولید پویا‌نمایی کات اوت به صورت حضوری بین تیم‌های شرکت‌کننده از 8 شهرستان استان سمنان در 48 ساعت و به صورت مداوم ، از دوم الی چهار بهمن ماه 1398 در شهرستان سمنان آغاز شده است.

شوقانی با اشاره به اینکه جوانان مهم‌ترین سرمایه نظام هستند گفت: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی هر جا که این انقلاب و نظام نیاز به جوانان داشته باشد، باید جوانان وارد میدان شوند.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان فضای مجازی را از مهم‌ترین ابزار قدرت در برهه کنونی دانست و افزود: باید از این ابزار مهم در راستای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی استفاده شود که در این راستا از گسترش تولیدات رسانه‌ای در فضای مجازی حمایت خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس