ناخرسندی بازرگانان از حضور نامشروع بیگانگان در خلیج فارس


ناخرسندی بازرگانان از حضور نامشروع بیگانگان در خلیج فارس

فرمانده مرزبانی ناجا: حضور نامشروع کشور‌های بیگانه و فرامنطقه‌ای در منطقه امن خلیج فارس باعث ناخرسندی بازرگانان، تجار و مرزنشینان شده است.

ناخرسندی بازرگانان از حضور نامشروع بیگانگان در خلیج فارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در حاشیه مراسم دانش آموختگی دوره هشتم فراگیران مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن الائمه (ع) مشهد مقدس اظهار داشت: خوشبختانه با تعلیم و تربیتی که والدین در خانواده هایشان و مربیان در مدارس و دانشگاه‌ها داشته اند امروز در این مرکز، آموزش تکمیل‌تر شده است.
سردار رضایی با اشاره به اینکه برخی‌ها درصدد کمرنگ کردن اثر گام اول انقلاب اسلامی و درصدد نشان دادن مسیری دیگری بودند، افزود: امروز جوانان ما در گام دوم انقلاب اسلامی با روحیه ولایی و انقلابی گری، به عنوان نسل جدید در پیشبرد دستاورد‌های انقلاب اسلامی، مصمم‌تر و پیرو خط شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی هستند.
وی تصریح کرد: امروز مرزبانان کشور، پشتیبان و حامی رزمندگان خارج از مرز‌های جغرافیایی سیاسی ایران هستند.
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه اسلام مرز ندارد، بیان داشت: ما امروز خوشحالیم به اینکه مسئولیت مراقبت از مرز‌های این کشور اسلامی (ام القری اسلام) را داریم و هیچ دغدغه‌ای برای امنیت مرز‌ها نداریم.
وی با تاکید براینکه روحیه مرزبانان همانند روحیه رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است، افزود: امروز کشور ما به برکت وجود مقام معظم رهبری و سربازان گوش به فرمان واقعی ایشان در مرز‌های مقدس ایران اسلامی امن است و مرزبانان در ارتفاعات بلند شمال غرب، جنوب و جنوب شرق کشور با چشمان بیدار و با اشرافیت بسیار بالا از سرحدات کشورمان مراقبت و پاسداری می‌کنند.
وی به همسایه شرقی ایران اشاره کرد و گفت: در سال ۲۰۰۰ طبق آمار سازمان ملل، ۲۰۰ تن مواد مخدر در افغانستان کشت می‌شد، اما وقتی پای نحس استکبار به افغانستان باز شد طبق آمار در سال ۲۰۱۸ بیش از ۹ هزار تن مواد مخدر تولید شد یعنی افزایش ۵۰ برابری داشته که استکبار به منطقه تحمیل کرده است.
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه در مرز‌های شرقی مرزبانان درگیر مواد مخدر توام با شرارت‌ها هستند، گفت: بنده به عنوان مرزبان این کشور به طور جد از سازمان ملل این انتظار را دارم که به وظیفه خود عمل کند و در مقابله با مواد افیونی چاره اندیشی کند.
سردار رضایی با اشاره به رابطه دیرینه و تاریخی بین ملت‌های شمال و جنوب خلیج فارس افزود: حضور نامشروع کشور‌های بیگانه و فرامنطقه‌ای در منطقه امن خلیج فارس باعث ناخرسندی بازرگانان، تجار و مرزنشینان شده است و ما هم به عنوان یک مرزبان در جایگاه حقوقی از تمام دستگاه‌های دیپلماسی می‌خواهیم که این پیام را به مراجع ذیربط انتقال دهند.
مرز‌های امن کشور نتیجه غیرت و تلاش مرزبانان است
فرمانده مرزبانی ناجا گفت:مرز‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به جهت روحیه، ایمان و غیرت دینی مرزبانان امن است بنده به عنوان فرمانده مرزبانی هیچ دغدغه‌ای برای امنیت مرز‌ها با وجود شما مرزداران ندارم.
سردار " قاسم رضایی"در جمع فراگیران دوره هشتم مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن الائمه (ع) مشهد مقدس ادامه داد: مرز‌های ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رشادت شما مرزبانان از امنیت بالایی برخوردار است.
وی افزود:دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدف انحراف مسیر انقلاب اسلامی سعی در ایجاد تفرقه میان ملت ایران را دارد که با وجود پر برکت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سربازان پیرو ایشان این امر هرگز محقق نمی‌شود.
سردار رضایی با اشاره به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مبارزات وی با استکبار جهانی بیان کرد: بدرقه بی نظیر مردم و شرکت در مراسم تشییع آن شهید گرانقدر سیلی محکم ملت به استکبار جهانی و دولتمردان آمریکا بود.
فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید براینکه انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است و توجه به امر به معروف و نهی از منکر از واجبات است، گفت: انقلاب ما؛ انقلاب اخلاق و رفتار اسلامی است و ایران اسلامی حریم امن مردم است.
فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: مرز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جهت روحیه، ایمان و غیرت دینی مرزبانان امن است بنده به عنوان فرمانده مرزبانی هیچ دغدغه‌ای برای امنیت مرز‌ها با وجود شما مرزداران ندارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک