تردد در تمامی جاده‌های برون‌شهری استان مرکزی جریان دارد


تردد در تمامی جاده‌های برون‌شهری استان مرکزی جریان دارد

اراک - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل حاده‌ای استان مرکزی گفت: تمامی جاده‌های برون‌شهری این استان باوجود بارش برف سنگین در شبانه‌روز اخیر باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

«علی زندی‌فر» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف سنگین و کولاک به جز جاده اراک- بروجرد در بقیه جاده‌های استان متوقف شده و همه جاده‌های اصلی استان باز است و رانندگان ضمن رعایت نکات ایمنی می‌توانند در آن‌ها عبور و مرور کنند.
وی ادامه داد: تردد در جاده‌های روستایی استان مرکزی نیز با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
زندی‌فر گفت: ۲۵ هزار کیلومتر باند از جاده‌های استان مرکزی با آغاز بارش‌ها در صبحگاه چهارشنبه تاکنون با استفاده ۱۶۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۲۵۰ نفر نیروی انسانی پاکسازی شده‌است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۶ هزار تن مخلوط شن و نمک در این مدت در جاده‌های استان پخش شده‌است.
زندی‌فر از مردم درخواست کرد: هنگام سفر در جاده‌های استان مرکزی ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ، مقداری مواد خوراکی، پتو و لباس گرم همراه داشته باشند.

به گزارش پلیس راه استان مرکزی، شامگاه چهارشنبه به‌دلیل حجم بارش برف و کولاک شدید و یخ زدگی سطح معبر گردنه زالیان در استان مرکزی در محور توره به بروجرد بسته شده بود و آمد و شد خودروها در آن امکان‌پذیر نبود.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده‌ای استان مرکزی تردد می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟