اختراعی برای حل معضل سلفی


اختراعی برای حل معضل سلفی

یک شرکت فناور، سیستم جدیدی راه اندازی کرده که بدون نیاز به استفاده از گوشی‌های هوشمند، به افراد امکان سلفی گرفتن می‌دهد.

اختراعی برای حل معضل سلفیبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، عکاسی یک کار هنری جالب و هیجان انگیز است که همه ما هنگام تفریح و بازدید از مکان‌های عمومی بر حسب علاقه این کار را با شور و شوق خاصی انجام می‌دهیم. عکاسی به عنوان رشته تحصیلی در اکثر موسسات عالی و دانشگاه‌های جهان ارائه می‌شود.

البته عکس انداختن در هر لحظه کار درستی نیست و می‌تواند برای افراد دیگر مزاحمت ایجاد کند. یک شرکت آمریکایی با اختراع سیستم جدیدی به نام «میرا» این معضل بزرگ را بدون نیاز به استفاده از گوشی‌های هوشمند در هنگام عکس انداختن حل کرده است.

بیشتر بخوانید: چطور اختراع خود را ثبت کنیم؟/ شرایط لازم برای پتنت شدن یک اختراع

سیستم «میرا» به منظور گرفتن عکس از افراد در مقابل درب‌های ورودی تمامی مکان‌های عمومی مانند موزه ها، گالری‌ها و سینما‌ها روی سه پایه‌ قرار می‌گیرد. در واقع افراد علاقه‌مند به این موضوع باید در قدم اول با وارد کردن آدرس ایمیل از طریق تلفن همراه هوشمند نام خود را در سیستم «میرا» ثبت کرده تا بتوانند یک کارت شناسایی با کد «کیو آر» را از همین سیستم دریافت کنند و سپس با ژست‌های گوناگون در مقابل دوربین برای گرفتن عکس‌ها آماده شوند و در صورت راضی بودن از عکس‌های خود آن را به شکل ایمیل دریافت کنند.

اختراعی برای حل معضل سلفی

سیستم «میرا» در بعضی از مکان‌های گردشگری نیویورک به صورت آزمایشی در حال اجراست و در مقابل کاری که برای مردم انجام می‌دهد هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!