سیره سردار سلیمانی حضور در صحنه‌های حساس بود


سیره سردار سلیمانی حضور در صحنه‌های حساس بود

بیرجند - ایرنا--فرمانده سپاه انصارالرضا( ع) خراسان جنوبی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی در هر جا احساس کرد وجودش نیاز است در خط مقدم بود لذا اینگونه در میدان بودن نیز باید برای ما الگو باشد. 

سردار علی قاسمی چهارشنبه شب در آیین بزرگداشت شهید سردار سلیمانی در مسجد امام حسین(ع) بیرجند اظهار داشت: در شرایط فعلی دشمنان اسلام به معنای واقعی مایوس شدند و جبهه حق و حقیقت پیروز است.

وی با بیان اینکه و راه شهادت گرچه سخت و دشوار است اما ادامه دارد افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همواره در طول زندگی برای حفظ امنیت جنگید و در انتها نیز به آرزوی شهادت رسید.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با یادآوری دلاوری‌های سردار سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: حاج قاسم در همه عملیات‌ها فاتح بود و یکی از آن عملیات‌ها فتح خرمشهر است.

وی عنوان کرد: بخشی از تلاش های سردار شهید سلیمانی در حفظ امنیت کویر شرق کشور سپری شد و سال‌های زیادی در مناطق کرمان خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به پاکسازی مناطق مرزی و برخورد با کاروان های اشرار حماسه سازی کرد.

سردار قاسمی راه اندازی نخستین کنگره استانی شهدا در کرمان و اولین موزه دفاع مقدس در این استان را از دیگر اقدامات اثرگذار سردار سلیمانی برشمرد و افزود: این سردار بزرگ همواره با خانواده شهدا رفت و آمد داشت.

وی با اشاره به نقل قول‌هایی از یک همرزم شهید سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی اهل حماسه و عرفان بود و مسیر شهید چمران را دنبال می‌کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی همچنین به رشادت‌های سردار سلیمانی در جبهه‌های جنگ سوریه اشاره کرد و گفت: محال بود حاج قاسم سلیمانی به سوریه آمده و ارتش‌های عربی نتوانند داعش را شکست دهند.

وی با بیان اینکه حضور دلاورانه سردار سلیمانی الگویی برای بازگشت فرماندهان سوری به جبهه‌های جنگ بود افزود: برخی از فرماندهان لشکرهای سوریه که در آغاز جنگ با داعش به ترکیه فرار کرده بودند بعد از حضور سردار سلیمانی به سوریه بر می‌گشتند و از کشورشان دفاع می‌کردند.

سردار قاسمی، ارادت رهبر معظم انقلاب نسبت به سردار سلیمانی را یادآور شد و گفت: رهبر جهان اسلام حاج قاسم را رفیق خطاب می‌کند لذا ما نیز باید در ولایت‌مداری، سربازی و پای در رکاب امام زمان(عج) و انقلاب از حاج قاسم یاد بگیریم.

وی بیست و دوم بهمن و انتخابات را از مناسبت های پیشرو عنوان کرد: در چنین صحنه های حساس باید با حضور حماسی خود دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: دشمن همه توان خود را به کار گرفته و امروز فضای مجازی کشور ما در برابر شبیخون رسانه‌ای دشمن چیزی نیست پس دشمن با همه توان به خصوص در فضای مجازی و رسانه‌ای تلاش می‌کند ما را از حضور در این صحنه ها باز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی