فارس میزبان 145 مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم خواهد شد/ برگزاری سوگواره «یاس نبوی» در فارس


فارس میزبان 145 مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم خواهد شد/ برگزاری سوگواره «یاس نبوی» در فارس

حجت الاسلام صفری گرایی گفت: به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، تعداد 145 مبلغ از شهر مقدس قم به نقاط مختلف استان فارس اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام «رحیم صفری گرایی»، با اشاره به اینکه به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، 145 نفر از روحانیون از شهر مقدس قم به نقاط مختلف استان اعزام می شوند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: یکصد نفر از مبلغین بومی شهر شیراز روز پنجم بهمن ماه از حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع) به مناطق مختلف استان فارس اعزام خواهند شد و این افراد تا 11 بهمن در مناطق مختلف فارس حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: همه ساله در ایام شهادت بانوی صبر و شکیبایی حضرت فاطمه زهرا (س)، سوگواره «یاس نبوی» توسط اداره اوقاف و امور خیریه در کلیه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان اجرا می شود که در راستای این طرح، مبلغین بومی و اعزامی از شهر مقدس قم در برای برگزاری مراسم سوگواره یاس بنوی به شهرستان ها و مناطق محروم استان اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه این مبلغین در جهت ترویج فرهنگ شیعی به نواحی مختلف استان اعزام می شوند، اظهار کرد: در آستانه ایام سوگواری شهادت صدیقه کبری حضرت زهرا (س) در کلیه بقاع شاخص استان و شهرستان ها مراسم سوگواری با حضور مردم بر پا خواهد شد که در برخی بقاع متبرکه خیمه های معرفت دینی با غرفه های از جمله کودک، نوجوان، چند رسانه ای و مشاوره برپا می شود.

معاون فرهنگی اوقاف فارس خاطر نشان کرد: بیشترین تعداد مبلغین به شهرستان لارستان و مرودشت اعزام خواهند شد که به ترتیب 17 و 13 نفر هستند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در