تحریم های آمریکا عامل خودباوری و توسعه تکنولوژی بومی


تحریم های آمریکا عامل خودباوری و توسعه تکنولوژی بومی

معاون علمی و فناوری رییس جمهور، چهل سال تحریم بی رحمانه آمریکا را موجب خودباوری و توسعه تکنولوژی‌های بومی در داخل ایران دانست

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از استانبول، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، چهل سال تحریم بی رحمانه آمریکا را موجب خودباوری و توسعه تکنولوژی‌های بومی در داخل ایران دانست.
سورنا ستاری چهارشنبه شب خطاب به تجار و بازرگانان ایران و ترکیه در استانبول گفت: تحریم‌های آمریکا می‌توانست یک کشور را نابود کند، اما ایران روی پای خود ایستاد.
او با اشاره به جهش علمی ایران در حوزه‌های مختلف تکنولوژی اعلام کرد دولت ایران آماده توسعه زیر ساخت‌ها و همکاری جدی برای انتقال فناوری‌ها در قالب شرکت‌های دانش بنیان به ترکیه است.
معاون علمی و فناوری رییس جمهور تصریح کرد نسل جدیدی در ایران، فارغ از اتفاقات اقتصادی گذشته؛ قوانین بین المللی را بخوبی می‌شناسد و می‌تواند شریک خوبی برای شرکت‌های ترک باشد.
در این نشست فرازمند سفیر ایران در ترکیه، احمد حمدی اوستا معاون استاندار استانبول، معبودی فر سرکنسول ایران، شکیب آواداگیچ رییس اتاق تجارت استانبول و جمعی از تجار، پزشکان و کارآفرینان ایران و ترکیه حضور داشتند.

تعداد بازدید : 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند