زیدان: گلزنی براهیم دیاز؟ هرکس شرایط خود را می داند و چیزی تغییر نخواهد کرد؛ مچ پای بیل پیچ خورد


زیدان: گلزنی براهیم دیاز؟ هرکس شرایط خود را می داند و چیزی تغییر نخواهد کرد؛ مچ پای بیل پیچ خورد

رئال مادرید با غلبه بر سالامانکا به دور بعدی رقابت های کوپا دل ری راه یافت.

طرفداری- چهارشنبه شب رئال مادرید 3-1 سالامانکا را مغلوب کرد و راهی دور یک هشتم نهایی کوپا دل ری شد. زین الدین زیدان در پایان مسابقه با خبرنگاران گفتگو کرد.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیزو صحبت های خود را اینطور شروع کرد:

شبی سخت در ورزشگاهی سخت بود. در گردش توپ روی این چمن به مشکل خوردیم و فوتبال چندان با کیفیتی را شاهد نبودیم اما این به زمین مربوط بود، نه بیش از این. خوشحالیم چون در نهایت راهی دور بعد شدیم و این چیزی بود که می خواستیم. مشکل انگیزه نداریم. یک بازی سخت در زمینی کوچک بود اما انگیزه کافی برای بازی در کوپا دل ری را داریم و می خواهیم تا کسب عنوان قهرمانی پیش برویم. همه توان خود را درون زمین به کار گرفتیم، و خیلی به زحمت نیفتادیم. حالا روی بازی بعدی تمرکز می کنیم.

کنترل بازی:

زمین اجازه نمی داد آنطور که می خواهیم عمل کنیم، اما خود را به خوبی با تیم دسته سومی وفق دادیم که خیلی مستقیم تر بازی می کردند و به خوبی آنها را کنترل کردیم. خیلی خوب توپ های دوم و ارسال ها را کنترل کردیم و آنها صاحب موقعیت زیادی نشدند

نکته خوب برای ما عملکرد بازیکنانی بود که مدت زیادی بازی نکرده بودند و امشب در سطح بسیار بالایی ظاهر شدند.

بیل:

مچ پای او کمی پیچ خورد، که فکر نمی کنم خیلی جدی باشد، اما مثل همیشه باید فردا ببینیم چه می شود. نمی توانست به بازی ادامه دهد.

براهیم دیاز:

خوشحالم چون گلزنی کرد و پیروزی را برای ما به ارمغان آورد. همه بازیکنان حاضر هستند و وقتی نوبت شما برسد، باید تمام توان خود را به کار بگیرید، همین. این بازی ها چیزی را تغییر نمی دهند.

ترکیب تیم:

چیزی تغییر نخواهد کرد. هرکس وضعیت خود را می داند و من ترکیبی 25 نفره دارم. اگر تغییری صورت بگیرد، خواهیم دید. تا 31 ژانویه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، اما من از بازیکنانی که دارم راضی هستم، آنها متعهد هستند و این خوب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا