زلزله سرگز احمدی حاجی آباد تلفات جانی نداشت


زلزله سرگز احمدی حاجی آباد تلفات جانی نداشت

بندرعباس - ایرنا- معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: زلزله 5.2 در مقیاس امواج درونی زمین ( ریشتر) روستای سرگز از توابع بخش احمدی حاجی آباد تلفات جانی نداشت.

رضا مدرس چهارشنبه شب در گفت وگوبا خبرنگاران افزود: براساس بررسی های به عمل آمده و تماس با فرماندار حاجی آباد وبخشدار احمدی براثر این زلزله تعدادی از خانه های مسکونی درمحدوده زلزله و شعاع اطراف آن که زلزله احساس شد، دچار ترک خوردگی شده است.

وی ادامه داد: طبق گزارش مرکز لرزه نگاری کشور زلزله ساعت ۲۲ و ۵۳دقیقه امشب درعمق ۲۱ کیلومتری درحوالی سرگز احمدی حاجی آباد رخ داد که نزدیک‌ترین شهرها به این زلزله ۲۶ کیلومتری سرگز (هرمزگان)، ۳۵ کیلومتری فاریاب (کرمان) و ۵۲ کیلومتری زیارتعلی (هرمزگان) بوده است.

معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان یاد آور شد: با توجه به زلزله خیز بودن استان هرمزگان، نیروهای امدادی به صورت آماده باش بوده و درپی این زلزله هم نیرو برای بررسی دقیق به محل زلزله اعزام شده که پس از بررسی نتایج آن به اطلاع عمومی می رسد.

آخرین زلزله به بزرگی ۴ و۲ دهم ریشتردر بخش تخت بندرعباس ساعت ۱۸ و ۱۹ دقیقه روز دوشنبه ۳۰ دیماه در عمق ۱۲ کیلومتری زمین و در فاصله ۳۰ کیلومتری تخت، ۳۲ کیلومتری قلعه قاضی و ۳۲ کیلومتری سرگز استان هرمزگان در مرکز لرزه نگاری کشور ثبت شده که خسارتی نداشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا