نیروهای مسلح در اوج اقتدار قرار دارند


امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو عصر روز چهارشنبه در آئین...


امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو عصر روز چهارشنبه در آئین معارفه فرمانده جدید تیپ ۳۶۴ پیاده مهاباد با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح در مقابل هرگونه تهدید دشمنان اظهار داشت: وحدت و حمایت مردم از نیروهای مسلح از کارآمدترین سلاحها و ابزارها درمسیر دفاع ،تأمین امنیت و در نهایت اقتدار و عزت هرچه بیشتر کشورمان است.

وی اضافه کرد: امروز بدخواهان ایران اسلامی در خلوت خود به شکست از نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران اعتراف می‌کنند که این امر افتخار بزرگی برای مردم و کشور ما به‌شمار می‌رود.

وی افزود: تمام تلاش دشمنان نظام این است که فرهنگ غنی دفاع مقدس را با تبلیغات پوچ خود از مردم ایران دور کنند اما ملت ایران اسلامی همیشه هوشیار بوده و اجازه هیچ یاوه‌گویی به آنان را نمی‌دهد.

نیروهای مسلح در اوج اقتدار قرار دارند

وی با بیان اینکه هراس دشمن از نیروهای نظامی ما بی‌دلیل نیست، گفت: نیروی زمینی به عنوان یکی از قدرتمندترین یگان‌های نظامی در کانون توجهات دولت‌ها در کنار نیروهای هوایی و جنگ‌های نامنظم و هسته‌ای همیشه کارساز بوده است.

«سرتیپ دوم حاجیلو » نیروی زمینی ارتش را یکی از پرافتخارترین نیروهای نظامی کشور دانست و افزود: جنگ‌های جهانی بر مبنای قدرت نیروی زمینی و از جنس پدافندی و دفاعی است و لشکرهای نظامی ما بنا بر تخصصی که دارند از مقبولیت دفاعی، پدافندی و تهاجمی برخوردار هستند.

امیر محمود محمودی فرمانده سابق تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش هم در این مراسم گفت: نیروهای مسلح امروز در کنار تأمین امنیت مردم هر جا که لازم باشد جانانه برای تأمین رفاه و حل مشکلات مردم پای کار هستند و خواهند بود.

وی با بیان اینکه وحدت و حمایت مردم از نیروهای مسلح از کارآمدترین سلاح‌ها و ابزارها در مسیر دفاع، تأمین امنیت و در نهایت اقتدار و عزت هرچه بیشتر کشورمان است، گفت: امروزه توانایی نیروهای مسلح ما در اوج قدرت و اعتبار قرار دارند و این مهم افتخار بزرگی برای مردم و مسلمانان جهان است.

در ادامه این مراسم سرهنگ «اردلان گلیج» به عنوان فرمانده جدید تیپ ۳۶۴ پیاده شهید نصیرزاده مهاباد معرفی و از زحمات امیر «محمود محمودی» قدردانی شد.

تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد جمعی لشکر پیاده ۶۴ ارومیه است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌ است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا