حرمت ایام فاطمیه رعایت شود


حرمت ایام فاطمیه رعایت شود

یزد- ایرنا- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ایام فاطمه و شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) از اهمیت و قداست زیادی برخوردار است و باید حرمت آن حفظ شود.

حجت‌الاسلام علی کارگر روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسب‌های ملی و مذهبی با موضوع برنامه‌های ایام فاطمیه و سالگرد انقلاب اسلامی افزود: رعایت حرمت این ایام یک وظیفه است و همه افراد باید برای تحقق آن اقدام کنند.

وی با گرامیداشت خاطره شهید سلیمانی با بیان اینکه ملت ایران مردمی قدرشناس هستند ادامه داد: مردم با حضور خود در مراسم‌های بزرگداشت این شهید به ویژه مراسم تشیع ثابت کردند که قدرشناس زحمات کسانی هستند که عمر خود را صرف عزت و آبادانی این کشور می کنند.

این مسوول ، دلدادگی به اهل بیت (ع) به ویژه مادر سادات را از ویژگی‌های شاخص مردم دانست و افزود: این دلدادگی را به خوبی می‌توان در مراسم‌های باشکوهی که در ایام شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود مشاهده کرد.

کارگر تصریح کرد: باتوجه به نظر مراجع باید بیشترین برنامه‌ریزی در ایام فاطمیه دوم با حضور تشکل‌های مردمی در قالب دستجات سینه‌زنی و زنجیرزنی برگزار شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی تاکید کرد: مراسم ایام فاطمیه با حضور هیات‌های عزاداری باید یک نمود اجتماعی داشته باشد .

کارگر افزود: در این ایام وعظ و مداحان باید در ارائه ترویج الگوی فاطمی در موضوع خانواده وغیره ، نقش اساسی داشته باشند .

در ادامه هر یک از نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی