لزوم افزایش بودجه سال 99 شهرداری شیراز


لزوم افزایش بودجه سال 99 شهرداری شیراز

اسکندرپور گفت: افزایش نرخ ارز بر هزینه های شهرداری تاثیر فراوانی گذاشته و لازم است تا در تصویب لایحه بودجه سال 99 شهرداری شیراز با توجه به این مسئله، افزایش بودجه در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (چهارشنبه 2 بهمن) در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر هزینه های بالای نگهداری از شهر گفت: افزایش نرخ ارز بر هزینه های حمل و نقل و ... تاثیر فراوانی گذاشته و منجر به بالا رفتن هزینه های شهرداری شیراز شده است.

شهردار شیراز ادامه داد: به همین دلیل لازم است تا در تصویب لایحه بودجه سال 99 شهرداری شیراز با توجه به این مسئله، افزایش بودجه در نظر گرفته شود.

وی اعلام کرد: شهرداری شیراز، تنها در حوزه نگهداری از شهر به حدود یک هزار میلیارد تومان، بودجه نیاز دارد که در حوزه هایی همچون حمل و نقل، فضای سبز، پسماند و ... بتواند به ارائه خدمات کافی بپردازد.

اسکندرپور با اشاره به اهمیت افزایش سهم درآمد پایدار در بودجه شهرداری، اظهار کرد: با افزایش سهم درآمد پایدار شهرداری ها در بودجه دولت، دیگر با مواردی همچون، شهر فروشی مواجه نخواهیم شد.

وی افزود: بودجه سال ۹۹ با افزایش ۳۳ درصدی نسبت به ۹۸ به شورای اسلامی شهر شیراز ارائه می شود و در سال آینده میزان بودجه حمل و نقل و ترافیک به مبلغ یک هزار و 200 میلیارد تومان، محیط زیست و سلامت و ایمنی ۴۵۰ میلیارد تومان، فرهنگی اجتماعی و گردشگری به مبلغ ۱۹۵ میلیارد تومان، اقتصاد و مالی به مبلغ ۹۴۹ میلیارد تومان، حوزه خدمات مدیریت ۸۶ میلیارد تومان و معماری و شهرسازی به مبلغ یکصد و بیست میلیارد تومان است.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر