60 درصد اشتغال‌های خانگی بدون وام بانکی ایجاد شده است


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 60 درصد اشتغال‌های خانگی بدون استفاده از یک ریال وام بانکی اتفاق افتاده که در این زمینه 760 شغل در بخش اصلی و 900 هزار شغل در سایر بخش‌ها ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، محمد شریعتمداری در مراسم افتتاح نهاد ملی ارتقای بهره وری، مهارت و اتصال به بازار و رونمایی از محصولات جدید قرص ژل رویال و سامانه مبادلات صنعت زنبورداری گفت: در ۶ سال گذشته تحولات خوبی را در حوزه کشاورزی با مدیریت مدیران خلاق و همکاری وزارت جهاد کشاورزی شاهد بودیم.
وی با بیان اینکه روش نوین آبیاری تحولات اساسی را در این دولت در صنعت کشاورزی ایجاد کرده است، گفت: در ۵۵۰ هکتار زمین در استان خوزستان از روش مطلوب آبیاری استفاده شده که علاوه بر بارندگی شرایط خوبی را ایجاد کرده است.
وزیر رفاه با بیان اینکه زمانی که از فعالیت نوآورانه و الگو‌های دانش در علوم مختلف صحبت می‌کنیم، منظور همان هوش مصنوعی بلاک چین و اینترنت اشیا است، تصریح کرد: اگر این نوآوری توسعه یابد می‌تواند اثرات قابل توجهی در فعالیت‌های خدماتی و صنعتی داشته باشد.
شریعتمداری خاطرنشان کرد: همکاری و مشارکت دو وزارتخانه (تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی) در این عرصه باعث شده در یک ماه بتوانیم حوزه‌های مختلفی را رونمایی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه پیشرفت در حوزه فناوری‌های صنعتی زمانی مقدور می‌شود که بخش عمومی و خصوصی مشارکت کنند، خاطرنشان کرد: توسعه اشتغال ضربتی در مواقع خاص خوب است.
شریعتمداری عنوان کرد: با هدف گذاری‌های انجام شده ۷۶۰ شغل در بخش اصلی و ۹۰۰ هزار شغل در سایر بخش‌ها ایجاد شده است.
شریعتمداری با بیان اینکه ۶۰ درصد اشتغال‌های خانگی بدون استفاده از یک ریال وام بانکی اتفاق افتاده است، گفت: استفاده از مشارکت‌های بین‌المللی در حوزه کشاورزی و صنعت زنبورداری می‌تواند موثر باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر