پاتوق معتادان در پایتخت جمع شد


پاتوق معتادان در پایتخت جمع شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از متلاشی شدن پاتوق معتادان و دستگیری 6 سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، اظهار داشت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و به منظور رسیدگی به شکایات و نارضایتی اهالی محله بهاران که از برپایی پاتوق استعمال و خرید و فروش مواد مخدر توسط ۶ سوداگر مرگ اعلام شکایت کرده بودند، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

ببینید:

فیلم/ پلمپ پاتوق معتادان زن و مرد

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به بررسی‌ها و اقدامات اطلاعاتی انجام شده توسط مأموران و هماهنگی قضائی، گفت: دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار قرار گرفت و مأموران پایگاه پنجم موفق شدند در یک عملیات ضربتی ۶ سوداگر مرگ را در محل مسکونی دستگیر کنند.

سرهنگ حسنوند یادآور شد: علاوه بر دستگیری متهمان، در این عملیات در مجموع ۲ کیلو و ۹۷۶ گرم شیشه و ۲ کیلو و ۷۳۰ گرم هروئین یک کیلو و۳۱۵ گرم تریاک و ۷۰ عدد پایپ و حدود ۱۱ میلیون تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: تشدید طرح‌ها و برنامه‌های کنترلی برای ارتقا امنیت و آرامش مردم، در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها