دستگیری 93 سارق و کشف 12 خودرو سرقتی در البرز


دستگیری 93 سارق و کشف 12 خودرو سرقتی در البرز

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از دستگیری 93 نفر سارق که در قالب 32 باند اقدام به سرقت در این استان کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، سردار عباسعلی محمدیان امروز در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس اظهار کرد: پلیس آگاهی استان البرز طی یک ماه گذشته با اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی سارقین در یک ماه گذشته شد و طی 48 ساعت گذشته 93 نفر از آنها را دستگیر کرد.

وی با بیان اینکه مخفیگاه‌های سارقان در استان‌های البرز، قزوین و تهران به ویژه در غرب تهران بوده ولی محل جرم همه آنها دراستان البرز است گفت: این افراد برای اینکه دیرتر شناسایی شوند معمولا در محل هایی غیر از محل زندگی خودشان مرتکب جرم می شوند.

سردار محمدیان بیان کرد:این سارقین در قالب ۳۲ باند اقدام به سرقت مغازه ، خودرو، منزل، داخل خودرو و همچنین زورگیری و تجاوز به عنف کرده بودند.

وی ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه را ۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مالباختگان می‌توانند برای شناسایی اموال سرقت شده خود به سامانه «نما» مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز همچنین گفت: به یقین ارزش اموال سرقتی بیشتر مبلغی است که اعلام شد تحقیقات ادامه دارد.

سردار محمدیان با اشاره به کشف ۱۲ دستگاه خودروی سرقتی ، از کشف هفت دستگاه خودروی کامیون حمل مواد اولیه داروی قاچاق نیز خبر داد و گفت: با کشف یک دستگاه کامیون در این استان مابقی داروها در تهران کشف و سه نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند.

وی همچنین اضافه کرد: از سارقان داروهای قاچاق به ارزش دو میلیارد تومان کشف شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟