استاندار اردبیل: مدیران برای جذب اعتبارات سفر رییس‌جمهوری تلاش کنند


استاندار اردبیل: مدیران برای جذب اعتبارات سفر رییس‌جمهوری تلاش کنند

اردبیل- ایرنا- استاندار اردبیل بر تلاش بیش از پیش مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات مصوب در سفر دی ماه رییس‌جمهوری به استان تاکید کرد.

اکبر بهنامجو روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل افزود: ۹ هزار و ۷۵۹ میلیارد تومان تسهیلات در این سفر مصوب شده که ۱۵ درصد از این مبلغ تاکنون پرداخت شده است.

وی گفت: همچنین ۳۰ درصد از این مصوبات بزودی پرداخت می‌شود.

او با اشاره به اقدامات انجام گرفته در استان خواستار اطلاع‌رسانی فعالیت‌های دولت به مردم توسط مدیران شد.

استاندار اردبیل گفت: اجرای راه‌آهن اردبیل و امتداد آن تا پارس‌آباد به جمهوری آذربایجان، توسعه راه‌های چهارخطه ، اجرای طرح‌های بیمارستانی، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، برنامه‌ریزی برای اشتغال و راه‌اندازی فعالیت‌های کشاورزی و گلخانه‌ای جمله اقدامات مهم دولت در استان می‌باشد که لازم است مردم از آن‌ها اطلاع یابند.

رییس شورای اداری استان اردبیل با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات اظهارداشت: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر استفاده مدیران از اموال دولتی بر له یا علیه داوطلبان انتخابات مجلس ارائه نشده است.

وی افزود: در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلفی در این زمینه فرد مورد نظر مورد بازخواست قرار گرفته و برخوردهای قانونی صورت می‌گیرد.

استاندار اردبیل بیان‌کرد: داوطلبان نامزدی مجلس نیز در فضایی مناسب و با ارائه برنامه‌های عملیاتی وارد میدان شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی و رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اتسان نیز در این جلسه گزارشی از مصوبات سفر رییس‌جمهوری در حوزه مربوطه خود ارائه کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد