زنده ماندن عجیب پسر 15 ساله تهرانی + عکس


زنده ماندن عجیب پسر 15 ساله تهرانی + عکس

حوادث رکنا: پسر 15 ساله که به عمق چاه 20 متری سقوط کرده بود، به طرز معجزه‌آسایی نجات پیدا کرد.

به گزارش رکنا، ساعت ۹:۳۲ صبح امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن فردی درون یک حلقه چاه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰۰ را به همراه گروه امداد و نجات هشت به محل حادثه در بزرگراه شهید خرازی (مسیر شرق به غرب)، شهرک شهاب پرواز، اعزام کرد.

زنده ماندن عجیب پسر 15 ساله تهرانی + عکس

رضا وفائی؛ معاون منطقه یک عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: با رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه مشاهده شد در زمین بایری به مساحت هزار متر مربع چهار حلقه چاه حفر شده و نوجوانی ۱۵ ساله به علت نامعلوم به داخل یکی از حلقه‌های چاه به عمق ۲۰ متر سقوط کرده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه بلافاصله پس از ایمن‌سازی کامل و رعایت نکات ایمنی در یک عملیات حساس با تلاش بی‌وقفه و با استفاده از تجهیزات ویژه نجات این شخص گرفتار در چاه را در حضور عوامل اورژانس صحیح و سالم به بیرون از چاه هدایت کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از تحویل شخص آسیب‌دیده به عوامل اورژانس، نصب علائم هشداردهنده در محدوده این چاه‌ها و تحویل محل حادثه به عوامل شهرداری و نیروی انتظامی به عملیات خود پایان دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید