سهمیه بنزین تاکسی‌های آریو و برلیانس در قزوین افزایش یافت


سهمیه بنزین تاکسی‌های آریو و برلیانس در قزوین افزایش یافت

قزوین - ایرنا - مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: سهمیه بنزین 65 دستگاه تاکسی آریو و پنج دستگاه تاکسی برلیانس در قزوین با پیگیری‌های صورت گرفته، افزایش یافت.

اسماعیل عرشیان روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود:سهمیه این خودروها در طرح اصلاح قیمت سوخت، ۴۰۰ لیتر در نظر گرفته شده بود که اتحادیه سازمان تاکسیرانی دیروز اعلام کرد که این میزان افزایش یافته است.
این مسوول افزود: میزان افزایش بنزین فعلا مشخص نیست ولی امروز یا فردا اعلام می‌شود.
وی اضافه کرد: فعلا برای رانندگان این خودروها ۷۲۰ لیتر واریز شده است و از ماه آینده بر اساس پیمایش به صورت اعتبار ریالی برای رانندگان پرداخت خواهد شد.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: برلیانس و آریو از تاکسی‌های تشریفاتی قزوین است که به علت وارداتی و تک سوز بودن آنها میزان مصرف بنزین در این خودروها بالا است.
عرشیان در ادامه با اشاره به مشکل سوخت تاکسی‌های ون هم گفت: این خودروها با توجه به وارداتی بودن و ظرفیت ۱۱ نفره، ۴۰۰ لیتر سهیمه بنزین داشتند که برای آنها کافی نبود به همین منظور، سهمیه سوخت آنها به ۶۰۰ لیتر افزایش یافت.
وی افزود: از ۵۰ دستگاه تاکسی ون، مشکل سوخت چهار دستگاه به علت ناقص بودن مدارک و اطلاعات هنوز حل نشده است و در حال پیگیری این موضوع هستیم.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین درباره خودروهای سرویس مدارس هم گفت: هنگام اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت، سهمیه‌ای برای این نوع خودروها تعیین نشده بود و آنها فقط ۶۰ لیتر سوخت دریافت می‌کردند که با پیگیری‌های انجام شده برای خودروهای تک سوز ۱۲۰ لیتر و دو گانه سوز ۶۰ لیتر اضافه شد.
به گفته عرشیان، این افزایش سهمیه سوخت به صورت اعتبار ریالی به رانندگان خودروهای سرویس مدارس پرداخت می‌شود.
وی افزود: ۳۵ درصد از این رانندگان به علت اشتباه بودن اطلاعات و مشکل دار بودن کارت بانکی خود، اعتبار مالی دریافت نکرده اند که مشکل آنها در، یک هفته آینده حل خواهد شد.
عرشیان گفت: در یافت سهمیه سوخت مشروط به داشتن پروانه فعالیت و عضویت در ناوگان سازمان تاکسیرانی است.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، درباره افزایش قیمت کرایه تاکسی هم گفت: با توجه به توزیع بسته‌های حمایتی از جمله لاستیک و روغن از سوی تاکسیرانی، افزایش کرایه از سوی رانندگان غیر قانونی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403