اخبار کوتاه موسیقی | از مشخص شدن سالن های میزبان جشنواره موسیقی فجر تا ساخت ویدئو کلیپی از حوزه هنری در خصوص تجمعات هنجارشکنانه!


به گزارش دیباچه ،شش سالن در شهر تهران میزبان اجراهای سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر است. سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در تالارهای وحدت، رودکی، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، فرهنگسرای...

به گزارش دیباچه ،شش سالن در شهر تهران میزبان اجراهای سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر است.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در تالارهای وحدت، رودکی، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، فرهنگسرای نیاوران، برج آزادی و تالار سوره برگزار می شود و گروه‌های موسیقی کلاسیک، بین‌الملل، نواحی، دستگاهی، تلفیقی، بانوان، کودک و نوجوان و پاپ در جشنواره حضور دارند.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه امسال برگزار می شود.

ساخت ویدئو کلیپی از حوزه هنری در خصوص تجمعات هنجارشکنانه!

باشگاه طنز مرکز موسیقی حوزه هنری، در خصوص تجمعات هنجارشکنانه اخیر، قطعه « دشمن ما همین جاست» را تولید کرده است.

موسیقی این قطعه طنز را «احسان غلام‌نژاد» ساخته است. انیمشن این اثر نیز در «استودیو زیتون» با حمایت حوزه هنری به تولید رسیده است.

باشگاه طنز مرکز موسیقی حوزه هنری چندی پیش با انتشار قطعه «الو ترامپ» فعالیت خود را آغاز کرده بود.

در ادامه می‌توانید قطعه « دشمن ما همین جاست» را ببینید:

تعداد بازدید : 0

«خونه خراب» خواننده جوان !

فرزاد بختیاری جدیدترین اثر خود با عنوان «خونه خراب» را منتشر کرد.
این خواننده موسیقی پاپ پس از انتشار تمامی قطعات نخستین آلبوم رسمی‌اش با نام «صد و چندسالگی» به صورت تک آهنگ در چند ماه گذشته، تازه‌ترین تک آهنگ خود را به انتشار رساند.
قطعه «خونه خراب» با آهنگسازی و ترانه امید ساربانی توسط معین ادیم تنظیم و میکس و مستر شده است.
قطعات «همه دنیام»، «رویای همیشه»، «صد و چند سالگی»، «شیدایی» ، «آلوده» و «اشتباه ابدی» تاکنون از این خواننده در همکاری با هنرمندان عرصه موسیقی همچون محسن شیرالی، امیر یار، میلاد بابایی، هومن نامداری، محمد فلاحی، حسین قربانپور، انوشیروان تقوی، سعید هاشمی و میلاد جوزی منتشر شده است.
گفتنی است؛ قطعه «خونه خراب» به خوانندگی فرزاد بختیاری با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس مخاطبان قرارگرفته است و در ادامه می‌توانید با اجازه صاحب اثر این آهنگ را بشنوید:

تعداد بازدید : 0

اجرای گروه موسیقی هیرکانیا در فرهنگسرای نیاوران

گروه موسیقی هیرکانیا، ویژه بانوان به سرپرستی و خوانندگی مقدسه صالح، ۲ بهمن در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می‎پردازد.

هیرکانیا نام باستانی گرگان و جنگل‎هایی در این منطقه است. گروه موسیقی بانوان هیرکانیا به سرپرستی و خوانندگی مقدسه صالح براساس نام قدیم گرگان شکل گرفته است.

هیرکانیا در این کنسرت آهنگ‎های نوستالژیک و ماندگار از زمان قاجار تا به امروز را اجرا می‎کند. در این اجرا که با تنظیم یاسر ساکی مهر همراه است از ترکیب ملودی‎های محلی و قدیمی با موسیقی جز و فرم‎های تلفیقی، ملودی‎های جدیدی و کم نظیری خلق شده است.

اخبار کوتاه موسیقی | از مشخص شدن سالن های میزبان جشنواره موسیقی فجر تا ساخت ویدئو کلیپی از حوزه هنری در خصوص تجمعات هنجارشکنانه!

گروه هیرکانیا در این کنسرت به اجرای قطعاتی از ساخته‎های علی‌اکبر شیدا، جمشید شیبانی، ناصر چشم‌آذر و ... . و نیز قطعات محلی مازندرانی، خراسانی، آذری و ... می‎پردازد.

کنسرت گروه هیرکانیا ویژه بانوان، ۲ بهمن ساعت ۲۰ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی