قیمت گوشی‌های Z Flip و گلکسی اس 20 چقدر است؟


قیمت گوشی‌های Z Flip و گلکسی اس 20 چقدر است؟

بر اساس یک گزارش جدید، همانطور که انتظار داشتیم گوشی های گلکسی اس ۲۰، حداقل مدل ۵G آن ها ، بسیار گران قیمت خواهند بود. این اطلاعات به وسیله یکی از افشاگران معروف به نام Max Weinbach منتشر شده که بسیاری از اطلاعات لو رفته از گوشی های گلکسی اس ۲۰ به این شخص برمی گردد. گفته می شود مدل ۴G این گوشی ها حدود ۱۰۰ یورو ارزان قیمت تر هستند.

در ضمن محدوده قیمت مطرح شده مربوط به عدم قطعیت این اطلاعات است و ارتباطی با مدل های مبتنی بر حافظه داخلی و رم بیشتر و کمتر ندارد. ظاهرا مدل پایه این گوشی ها قرار است با چنین قیمت هایی عرضه شوند.

نام گوشیقیمت احتمالی
مدل ۵G گلکسی اس ۲۰۹۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو
مدل ۵G گلکسی اس ۲۰ پلاس۱۰۵۰ تا ۱۱۰۰ یورو
مدل ۵G گلکسی اس ۲۰ اولترا۱۳۰۰ یورو
گلکسی Z Flip۱۴۰۰ یورو
برای مقایسه باید به قیمت گوشی های گلکسی S10e، اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس اشاره کنیم که به ترتیب با نرخ پایه ۷۵۰، ۹۰۰ و ۱۰۰۰ یورو روانه ی بازار شدند. گفته می شود این گوشی ها در تاریخ ۱۳ مارس، حدود یک ماه پس از برگزاری مراسم رونمایی، در بازار اروپا عرضه خواهند شد.

در مورد قیمت های مربوط به بازار کشور آمریکا هم باید طبق معمول انتظار قیمت های پایین تری را داشته باشیم. این افشاگر تخمین می زند گلکسی اس ۲۰ با قیمت ۸۵۰ دلار، اس ۲۰ پلاس با قیمت ۹۵۰ دلار و مدل اولترا با قیمت ۱۲۰۰ دلار بدست کاربران آمریکایی خواهد رسید. همانطور که اعلام کردیم، این تخمین ها و اطلاعات مربوط به مدل های ۵G این گوشی ها است.

قیمت گوشی‌های Z Flip و گلکسی اس 20 چقدر است؟

بدون شک مدل اولترا، جذاب ترین عضو خانواده گلکسی اس ۲۰ به حساب می آید که از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، زوم اپتیکال ۱۰ برابری و زوم هیبریدی ۳۰ برابری بهره می برد.

این افشاگر، همچنین به قیمت گوشی گلکسی Z Flip هم اشاره نموده که ظاهرا با قیمت ۱۴۰۰ یورو عرضه می شود؛ یعنی صرفا ۱۰۰ یورو گران قیمت تر از مدل ۵G گلکسی اس ۲۰. این در حالیست که سال پیش گلکسی فولد با قیمت حدودا ۲۰۰۰ یورویی روانه ی بازار شد. البته باید بگوییم که گلکسی Z Flip ظاهرا از سخت افزارهای قدیمی مثل تراشه اسنپ دراگون ۸۵۵ و دوربین های ۱۲ مگاپیکسلی بهره می برد.

digikala.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!