نوازی: سرمربی شدن در استقلال، برای فرهاد مجیدی زود بود


نوازی: سرمربی شدن در استقلال، برای فرهاد مجیدی زود بود

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی بازیکن بزرگی بود، اما به نظر من سرمربیگری در استقلال برای او زود بود.

نوازی: سرمربی شدن در استقلال، برای فرهاد مجیدی زود بود
به گزارش پارسینه؛ در نیم‌فصل نخست لیگ برتر، استقلال با هدایت آندره‌آ استراماچونی نتایج خوبی گرفت و نمایش تماشاگرپسندی هم ارائه می‌کرد. اما این مربی ایتالیایی در میانه مسابقات تیم را رها کرد تا پس از مدت‌ها کش و قوس، هدایت استقلال به فرهاد مجیدی سپرده شود.

مجیدی در فصل گذشته هم مربی استقلال بود و پس از برکناری وینفرد شفر، در چند مسابقه به صورت موقت هدایت این تیم را بر عهده گرفت، اما حالا با تصمیم مدیران باشگاه استقلال، به صورت رسمی و برای یک سال و نیم سرمربی آبی‌پوشان تهران شده است.

محمد نوازی که زمانی در استقلال همبازی مجیدی بود، در گفتگو با پارسینه درباره سرمربی جدید استقلال اظهار داشت: فرهاد بازیکن بزرگی بود، اما هنوز برای او خیلی زود است که سرمربی استقلال شود. او ابتدا باید چند سال در تیم‌های دیگر مربیگری می‌کرد و پس از به دست آوردن تجربه کافی، به استقلال می‌آمد.

وی افزود: بسیار سخت است که یک مربی در آغاز فعالیت حرفه‌ای خود، هدایت یک تیم بزرگ و پرطرفدار را به عهده بگیرد. بهتر است این کار با سرمربیگری در تیم‌های کوچک‌تر یا مربیگری در یک تیم بزرگ شروع شود تا مربی آماده بر عهده گرفتن یک مسئولیت بزرگ شود.

نوازی درباره عملکرد مدیران باشگاه استقلال گفت: استقلال با هدایت استراماچونی روز‌های خوبی پشت سر می‌گذاشت، اما مدیران باشگاه نتوانستند او را حفظ کنند. جدایی این مربی یک نقطه ضعف بزرگ در کارنامه مدیران محسوب می‌شود.

وی افزود: هواداران استقلال چه گناهی کرده‌اند که باید چند سال شاهد ناکامی تیم خود و ضعف مدیران باشند؟ استقلالی‌ها به خاطر این شرایط خون دل می‌خورند.

بازیکن پیشین استقلال گفت: برای افرادی مثل من که عمر خود را در استقلال سپری کرده‌ایم، چاره دیگری به غیر از حمایت از استقلال وجود ندارد. الان فقط می‌توانم آرزو کنم که استقلال با این شرایط مدیریتی، روز‌های خوبی پیدا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام