رکوردزنی حفاری تونل‌های خط 2 مترو شیراز


رکوردزنی حفاری تونل‌های خط 2 مترو شیراز

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شیراز اعلام کرد که حفاری تونل‌های خط 2 در ماه گذشته 820 متر پیش روی داشته که در قیاس با 740 متر حفاری در مهرماه، یک رکورد محسوب می‌شود.

حسن مرادی با اشاره به اینکه در تولید سگمنت‌های مورد نیاز خط ۲ مترو در شیراز نیز شاهد ثبت رکورد تازه‌ای بوده‌ایم، افزود: ۵۳۲ رینگ سگمنت برای بدنه سازی تونل‌های خط ۲ در دی ماه تولید شده است که این تعداد نیز رکورد تازه‌ای در زمینه تولید سگمنت محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز، مرادی اضافه کرد: پیش از این رکورد کارخانه تولید سگمنت ۵۲۲ رینگ بوده که در آذرماه امسال ثبت شده است.

مرادی در خصوص پیشرفت حفاری خط ۲ یادآور شد: در حال حاضر دستگاه حفار شماره یک از چهارراه گمرک عبور کرده و در حال پیش روی به سمت میدان امام حسین (ع) است.

او ادامه داد: دستگاه شماره ۲ نیز به نزدیکی ایستگاه استقلال رسیده است و طی چند روز آینده از آن عبور خواهد کرد.

مرادی بر اهمیت خدمات رسانی به شهروندان تاکید کرد و گفت: سازمان قطار شهری شیراز تمام اراده و توان خود را به کار گرفته است تا فاز یک خط ۲ تا پایان سال آینده برای خدمات رسانی به شهروندان آماده شود.

به گزارش ایسنا، خط ۲ مترو شیراز به طول ۱۵ کیلومتر و با ۱۳ ایستگاه از میانرود تا کلبه سعدی امتداد دارد و شمال و جنوب شهر را به هم متصل می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...