رئیس قوه قضائیه به یزد می‌رود


رئیس قوه قضائیه به یزد می‌رود

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضائیه همراه هیئت عالی قضایی برای بررسی آخرین مسائل قضایی و حقوقی استان یزد فردا(پنجشنبه) به یزد سفر می‌کند.

به گزارش روز چهارشنبه اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه، مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضائیه با اعلام این خبر افزود:‌ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در ادامه سلسله سفرهای استانی خود فردا به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی برای بررسی آخرین مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان یزد و دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی و سازمان های تابعه به این استان می رود.

محمدرضا شهریاری ادامه داد: تیم های کارشناسی و ارزیابی از چند روز پیش برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش های کارشناسی در استان حضور یافته اند و معاونان قوه قضائیه نیز با عزیمت به شهرستان ها، ضمن بررسی آخرین وضعیت قضایی مناطق مختلف استان یزد، گزارش آن را به رئیس قوه قضائیه تقدیم می کنند.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم را از دیگر برنامه های این سفر عنوان کرد و اظهار داشت: دیدار با نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان استان و حضور در جلسه شورای اداری استان نیز در دستور کار قرار دارد و در پایان، رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قوه قضائیه شرکت خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی