انگیزه کسب مدال المپیک در احسان حدادی و حسن تفتیان وجود دارد


انگیزه کسب مدال المپیک در احسان حدادی و حسن تفتیان وجود دارد

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: با انگیزه‌ای که در احسان حدادی و حسن تفتیان مشاهده می‌کنم و از طرفی باوجود تمامی حمایت‌های لازم از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، امیدوارم در المپیک 2020 توکیو شاهد کسب مدال در رشته دوومیدانی باشیم.

ایرج عرب در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: برنامه‌های آماده‌سازی ملی پوشان دوومیدانی کشورمان به‌ویژه سهمیه آوران المپیک نیز به‌طور منظم در حال اجراست.

وی با بیان اینکه اردوهای داخلی احسان حدادی و حسن تفتیان در حال انجام است، تصریح کرد: مصوباتی در خصوص برگزاری اردوهای خارجی از سوی شورای برون‌مرزی، تهیه ارز و بستن قرارداد مربیانشان نیز در حال انجام است تا تمامی شرایط برای حضوری موفق در المپیک مهیا باشد.

عرب با اشاره به اینکه شش تا هفت ورزشکار دیگر به تائید شورای فنی نیز برای کسب سهمیه المپیک گلچین کرده و در حال آماده‌سازی آن‌ها هستیم، اضافه کرد: جلسات کارشناسی نیز در این خصوص انجام‌شده و اردوهای داخلی در حال برگزاری است و در حال رایزنی و انجام مقدمات لازم جهت برگزاری اردوهای خارجی این نفرات هستیم تا آنچه لازم است تا ورزشکاران را برای موفقیت و کسب سهمیه آماده کند، دریغ نکرده باشیم.

وی در خصوص میزان شانس کسب مدال در رشته دوومیدانی در المپیک، عنوان کرد: شرایط المپیک متفاوت و قابل پیش‌بینی نیست اما با انگیزه‌ای که در احسان حدادی و حسن تفتیان مشاهده می‌کنم و از طرفی باوجود تمامی حمایت‌های لازم از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، امیدوارم در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شاهد کسب مدال در رشته دوومیدانی باشیم.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی با اشاره به اینکه گزارش هفتگی فعالیت‌هایمان به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان ارسال می‌شود، اضافه کرد: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در این مدت تمامی فدراسیون‌ها را مرتب پایش کرده و در حال آماده‌سازی حضور مناسب ورزشکاران در المپیک هستند.

وی در خصوص زمان برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی، بیان کرد: بنده قصدی برای شرکت در انتخابات نداشته و ثبت‌نام نکردم و تا زمان برگزاری انتخابات از تمامی توانم برای موفقیت رشته دوومیدانی بهره می‌گیرم؛ هر زمان نتیجه تائید صلاحیت داوطلبین اعلام شود، وزارت ورزش و جوانان نیز زمان برگزاری انتخابات را مشخص می‌کند.

عرب همچنین در خصوص برگزاری مسابقات دو ماراتن آقایان و نیمه ماراتن جام هرمز، نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته از سه ماه گذشته و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان و حمایت بخش خصوصی توانستیم این مسابقات را به شکل مطلوب و ایده آل برگزار کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق