سرمربی تیم فوتسال فرش آرا: حمایت هواداران امتیاز ما در بازی امروز با سن ایچ است


سرمربی تیم فوتسال فرش آرا: حمایت هواداران امتیاز ما در بازی امروز با سن ایچ است

مشهد- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: برای پیروزی در دیدار امروز مقابل تیم فوتسال سن ایچ روی برطرف کردن نقاط ضعف تیم خود کار کرده ایم تا با استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران بتوانیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنیم.

مجید مرتضایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سومین بازی تیم فرش آرا با تیم سن‌ایچ ساوه بازی نهایی ماست و باید پیروز شویم تا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنیم.

وی ادامه داد: در مرحله یک چهارم‌نهایی و برای مشخص شدن تیم صعود کننده به مرحله بعد، سه مسابقه برگزار می‌شود و هر تیمی که در دو دیدار به پیروزی برسد صعود می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: تاکنون یک مسابقه را تیم فرش آرا و یک دیدار را تیم سن‌ایچ پیروز شده است و بازی روز دوشنبه این هفته که با پیروزی فرش آرا پایان یافت یک بازی سرشار از هیجان بود و هیچ کدام از دو تیم نمی‌خواستند بازنده میدان باشند.

لیگ برتر فوتسال امسال ۱۴ تیم دارد و در ۲ مرحله برگزار می‌شود. در مرحله نخست هشت تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود کردند در این مرحله تیم فرش آرا که در رتبه سوم قرار گرفته بود با تیم سن‌ایچ که در رتبه ششم قرار داشت سه دیدار با هم برگزار می‌کنند.

دیدار نخست تیم های فرش آرا و سن‌ایچ ساوه روز ۲۶ دی با نتیجه چهار بر دو به سود تیم سن‌ایچ پایان یافت. تیم فرش آرا در دیدار دوم روز ۳۰ دی موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم سن‌ایچ را شکست دهد و این دو تیم در سومین مسابقه خود ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه برای مشخص شدن تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد به میدان می‌روند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس