استاندار آذربایجان‌شرقی: تحول در نظام آموزش و پرورش نیازمند تلاش بیشتر است


استاندار آذربایجان‌شرقی: تحول در نظام آموزش و پرورش نیازمند تلاش بیشتر است

تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه توسعه در عرصه‌های مختلف جامعه نیازمند تحول در نظام آموزش و پرورش است، گفت: در این زمینه کارهای زیادی انجام شده اما هنوز تا رسیدن به سر منزل مقصود کارهای بیشتری نیاز است.

محمدرضا پورمحمدی سه شنبه شب در جلسه آموزش و پروش آذربایجان شرقی با بیان اینکه به دلیل فشارها و تنگناهای موجود مشکلات جدی وجود دارد، گفت: برخی از مدیران به لحاظ محدودیت‌های موجود از اولیای دانش آموزان مطالبه پول می‌کردند که از بدیهی‌ترین خلاف‌ها به شمار می رود.

وی اظهار کرد: اگر دستگاه تعلیم و تربیت تخلف کند از دیگران چه انتظاری می توان داشت.

پورمحمدی اضافه کرد: لازم است کارهای مردم را با مشارکت مردم انجام دهیم، اما مجبور کردن اولیای دانش آموزان به پرداخت پول هنگام ثبت نام به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: سرمایه گذاری در آموزش هزینه نیست، زیرا محصول آن انسان‌های تعلیم یافته و متخصص است که جامعه را اداره خواهند کرد.

وی اظهار داشت: تنگناهای زیادی در کشور وجود دارد که یکی از جدی‌ترین آنها تامین منابع مالی است و برای این امر حتما باید مشارکت مردم را جلب کنیم و انجمن اولیا و مربیان را جدی بگیریم.

وی ادامه داد: باید از خیرین مدرسه‌ساز بخواهیم به امر مدرسه یاری و برطرف کردن مسائل و مشکلات مالی مدارس موجود نیز توجه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم