1.3 هزار میلیارد ریال طرح حوزه ارتباطات سمنان دهه فجر افتتاح می‌شود


1.3 هزار میلیارد ریال طرح حوزه ارتباطات سمنان دهه فجر افتتاح می‌شود

سمنان- ایرنا- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: یکهزار و 319 میلیارد ریال طرح‌های دهه فجر امسال در بیش از 30 نقطه استان آماده بهره‌برداری است.

سیدیاسر حسن‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: یک هزار و ۳۱۹ میلیارد ریال برای طرح‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در دهه فجر امسال هزینه شده است که پیش بینی می شود با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شود.

وی ادامه داد: یک هزار و ۳۱۹ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح‌های استان سمنان در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات از محل اعتبارات ملی تامین شد.
حسن‌پور بیان کرد: طرح‌های آماده بهره‌برداری استان سمنان در دهه فجر امسال در مناطق شهری، روستایی و تجهیزات جاده‌ای استان اجرا شده است.
وی تصریح کرد: طرح‌های آماده بهره برداری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در دهه فجر امسال در زمینه‌های مختلف مانند توسعه شبکه فیبر نوری، ارایه خدمات الکترونیکی در روستاهای استان و ارتقای پوشش اینترنت و تلفن همراه است.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان اظهارداشت: حدود ۷۵ درصد از روستاهای استان زیرپوشش اینترنت پهن باند هستند و با برنامه ریزی اصولی تا پایان امسال این رقم افزایش می‌یابد.
۲۴۵ روستای استان سمنان تحت پوشش اینترنت پهن باند از نوع ۳g و ۴g اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو