مراقبت پسر مبتلا به ناتوانی ذهنی از مادر پیرش


مراقبت پسر مبتلا به ناتوانی ذهنی از مادر پیرش

نگهداری و مراقبت مرد مبتلا به بیماری ناتوانی ذهنی از مادر پیر 90 ساله@اش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

مراقبت پسر مبتلا به ناتوانی ذهنی از مادر پیرشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک مراقبت و نگهداری از والدین پیر و سالخورده جز وظایف هر فرزندی به شمار می‌رود. همانطور که والدین فرزند خود را در کودکی پرورده و با فداکردن بهترین دوران زندگی شان او را به رشد و کمال رسانده‌اند، وظیفه فرزندان است که در دوران پیرس عصای دست آن‌ها باشند. اقدام تحسین برانگیز یک مرد ۵۰ ساله مبتلا به ناتوانی ذهنی اهل ویتنام که به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

این مرد که هویتش مشخص نشده با وجود آنکه مبتلا به ناتوانی ذهنی است، اما از مادر پیر و سالخورده ۹۰ ساله اش مراقبت و نگهداری می‌کند. بنا به گزارش China Press این زن دارای پنج فرزند بود که دو فرزند او پیشتر از دنیا رفتند. دو فرزند دیگر او نیز پس از ازدواج و تشکیل خانواده سرگرم زندگی خود هستند.

مراقبت پسر مبتلا به ناتوانی ذهنی از مادر پیرش

جوان‌ترین فرزند این زن که اکنون ۵۰ سال دارد از کودکی مبتلا به ناتوانی ذهنی بود. او از همان کودکی با توجه و مراقبت مادرش رشد کرد و بزرگ شد. اکنون که این زن وارد نهمین دهه زندگی خود شده است و با چندین بیماری دسته و پنجه نرم می‌کند این تنها پسر ناتوان ذهنی‌اش است که از او مراقبت و نگهداری می‌کند. این مرد که چند سال است از این زن سالخورده و مریض نگهداری می‌کند می‌گوید حالا وظیفه او است که از مادر پیرش نگهداری کند. او با انجام نظافت در منازل مردم هزینه‌های زندگی و درمان مادرش را تامین می‌کند.

مراقبت پسر مبتلا به ناتوانی ذهنی از مادر پیرش

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...