شعار سال 98 در ایام دهه فجر در مساجد تبیین شود


شعار سال 98 در ایام دهه فجر در مساجد تبیین شود

کارشناس فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم در بیان پیشنهادی برای ارتقای سطح برنامه های مساجد گفت: شعار سال 98 در ایام دهه فجر در قالب کلیپ، فیلم و سخنرانی های کوتاه در مساجد تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، چهارمین نشست «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز(یکشنبه 29دی) در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام «سید مرتضی حسینی سرشت» در این نشست در تبیین موضوعاتی که می‌تواند در رونق برنامه های فرهنگی مساجد درد ایام دهه فجر مؤثر باشد، عنوان کرد: به عقیده من باید ویژه برنامه ای برای چهلم حاج قاسم سلیمانی در همه مساجد برگزار شود.

کارشناس فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم افزود: همچنین شعار سال که رونق تولید است در قالب سخنرانی، کلیپ و نمایشگاه ها مدنظر قرار بگیرد و کارهایی که می‌توان در حوزه های مختلف انجام داد را با دعوت از افراد شاخص به ویژه در حوزه اقتصاد انجام بدهیم که اتفاقا طبق تجربه ای که داشتیم استقبال خوبی صورت می‌ گیرد.

وی بیان داشت: مصلی قدس نیز تا چهلم حاج قاسم ویژه برنامه های جمعه های انتقام را دارد و در کنار تلاش کرده ایم که بعد از نماز جمعه ها میز خدمت با حضور مسؤولان و همچنین جلساتی با محوریت مسائل اقتصادی برگزار کنیم.

حجت الاسلام حسینی سرشت در ادامه با اشاره به این که خوب است تا محتوایی در اختیار ائمه جماعات قرار بگیرد، گفت: به عنوان مثال می شود جزوه ای که پیوست های قرآنی گام دوم انقلاب توسط آقای قرائتی درست شده را برای استفاده های سخنرانی کوتاه ائمه جماعات در اختیار آنها قرار بدهیم.

پایان پیام/414

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...