کمک بیش از 15 میلیون تومانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان


کمک بیش از 15 میلیون تومانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

ملازاده سورکی گفت: 15 میلیون و 240 هزار تومان به همت کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) کوی طبرستان ساری و خیریه 110 به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان اهدا شد. 

«عقیله ملازاده سورکی»، امروز (۲۹ دی) در حاشیه ارسال کمک های اهدایی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان به همت کانون فرهنگی هنری امام علی (علیه السلام) مسجد امیرالمومنین (علیه السلام) کوی طبرستان ساری و خیریه ۱۱۰صورت گرفت.

مادر شهید محمود رادمهر از شهدای مدافع حرم اظهار کرد: این کمک ها شامل اقلامی نظیر روغن، لباس، کنسرو، وسایل شوینده، ماکارونی و ... به مبلغ ۱۵ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان است.

کمک بیش از 15 میلیون تومانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

وی بیان کرد: کمک به مردم مظلوم و نیازمند بر اساس تاکیدات خدا در قرآن، ائمه اطهار (علیهم‌السلام) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، انجام می شود چرا که با شنیدن صدای مظلوم باید به کمک فرد ستمدیده شتافت.

ملازاده سورکی ابراز کرد: مردم مظلوم و سیل زده سیستان و بلوچستان به ویژه بلوچ ها هر چند که اهل سنت هستند اما انتظار یاری شیعیان را دارند بنابراین با توجه به اینکه همه ما مسلمان و انسان هستیم، کمک به آنها یک وظیفه به شمار می آید.

وی گفت: کمک هایی در گذشته به سیل زدگان استان های گلستان، لرستان، خوزستان حتی خود مازندران، انجام شد که در حال حاضر به یاری سیل زدگان سیستان و بلوچستان شتافتیم.

کمک بیش از 15 میلیون تومانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

ملازاده سورکی اظهار کرد: خدا برای یک بار خیرات، ۷۰ برابر آن جزای خیر عطا می کند و همچنین با توجه به «کلکم راع و کلکم مسئول» که بارها، این مهم را شنیده ایم باید در عمل و رفتار به انجام این کار مهم، اقدام کنیم و یک وظیفه دینی و انسانی به شمار می آید.

وی بیان کرد: آسایش و امنیت یک امر مهم است بنابراین یاری به سیل زدگان سیستان و بلوچستان که هموطنان عزیز ما محسوب می شوند باید به اندازه توان و قدرت خویش به این مهم، عمل کنیم.

کمک بیش از 15 میلیون تومانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

ملازاده سورکی ابراز کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان باید آتش به اختیار عمل کرد و از هیچ تلاشی حتی کمک کوچک که با جمع شدن کمک ها به کمک بسیار، تبدیل می شود، دریغ نکرد.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!