ممنوعیت ورود «عکرمه صبری» به مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها


ممنوعیت ورود «عکرمه صبری» به مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها

رژیم صهیونیستی برای یک هفته ورود شیخ «عکرمه صبری»، خطیب مسجدالاقصی را به این خانه خدا ممنوع کرد. هدف از این اقدام صهیونیست‌ها ایجاد جدایی در صفوف شهروندان است تا وارد مسجد نشوند و از این مکان مقدس دفاع نکنند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «اسکای نیوز»، پلیس رژیم صهیونیستی روز گذشته (یکشنبه، 29 دی ماه) در حکمی، شیخ «عکرمه صبری،» خطیب مسجدالاقصی را به بهانه تحریک مردم به مدت یک هفته از حضور در مسجدالاقصی محروم کرد.

«میکی روزنفلد»، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی گفت: پلیس صبری را در مورد حوادث اخیر مسجدالاقصی فرا خواند.

عکرمه صبری، گفت: پلیس صبح به منزل من آمد و خواستار گفت و گو شد و من را به مدت یک ساعت به مرکز بازپرسی برده و اعلام کردند که مردم را تحریک کرده ام.

خطیب مسجدالاقصی گفت: به من گفته اند که اقدام من خطرناک است، درحالی که من آن را امری باطل می دانم.

وی تصریح کرد: هدف از این اقدام صهیونیست ها ایجاد جدایی در صفوف شهروندان است تا وارد مسجد نشوند و از این مکان مقدس دفاع نکنند.

رئیس هیات عالی اسلامی قدس در ادامه اظهار کرد: یکی از دلایل این اقدام صهیونیست ها مربوط به پرونده ساختمان «باب الرحمه» است.

عکرمه صبری اظهار کرد: دادگاه رژیم صهیونیستی ماه مارس گذشته خواستار بستن باب الرحمه شده بود و همین امر تنش و درگیری را میان ارتش رژیم صهیونیستی و اداره اوقاف اسلامی افزایش داد.

وی تاکید کرد: با این وجود، هنوز باب الرحمه باز است و آنان از این امر خشمگین هستند و همچنین بار دیگر از من خواسته اند شنبه هفته آینده به مرکز بازپرسی بروم.

شیخ «عزام الخطیب»، مدیرکل اوقاف قدس و امور مسجدالاقصی نیز تاکید کرد: دادگاه های صهیونیستی تسلطی بر مسجدالاقصی ندارند.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق