آسیب 5 کانون مسجدی در سیل سیستان و بلوچستان/ فعالیت گروه‌های جهادی کانون‌های مساجد در مناطق سیل‌زده


آسیب 5 کانون مسجدی در سیل سیستان و بلوچستان/ فعالیت گروه‌های جهادی کانون‌های مساجد در مناطق سیل‌زده

حجت‌الاسلام پودینه از فعال‌سازی موکب کانون‌های مساجد سیستان و بلوچستان برای کمک به سیل‌زدگان این استان خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی کانون‌های مساجد در کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده فعال شده‌اند.

حجت الاسلام «مهدی پودینه» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از جمع آوری کمک های مردمی برای مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار کرد: با همکاری سازمان اوقاف و امورخیریه و سازمان تبلیغات اسلامی استان و کانون های مساجد، کمک های جمع آوری شده برای مردم سیل زده در حال ارسال است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان افزود: با همکاری آستان حضرت معصومه(س) مقرر است در روزهای آینده موکبی از سوی کانون های مساجد در مناطق سیلزده برپا شود و در زمینه پخت و پز و نیز اهدای لوازم گرمایشی به مردم، تعمیر و ساخت خانه هایی که دچار آسیب شده اند، فعالیت کند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، از زمان بحران سیل سه مسجد زاهدان اقدام به برپایی موکب های کمک رسانی و پخت غذا کرده اند و روزانه 1500 پرس غذای گرم طبخ و در میان مردم سیل زده توزیع می شود. علاوه بر این، گروه های جهادی کانون های مساجد در کمک رسانی به مردم سیل زده فعال شده اند.

حجت‌ الاسلام پودینه ادامه داد: مقرر است با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه(س) تیمی برای اجرای برنامه های فرهنگی در مناطق سیل زده تشکیل شود و اقدام به توزیع بسته های فرهنگی و اجرای مسابقات به کودکان در مناطق سیل زده کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پنج کانون فرهنگی هنری استان در سیل اخیر دچار آسیب شده اند، خاطرنشان کرد: این کانون های فرهنگی هنری در منطقه دلگان واقع شده اند که در کارگروه مدیریت بحران استان نیازهای فوری و امکانات آسیب آنها نیز دیده مورد بررسی قرار می گیرد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی