جدال یوونتوس و رم در کوپا ایتالیا / کار آسان شیاطین سرخ در خانه


جدال یوونتوس و رم در کوپا ایتالیا / کار آسان شیاطین سرخ در خانه

رقابت‌های فوتبال معتبر اروپایی امشب شاهد برگزاری چند دیدار است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های فوتبال باشگاهی در اروپا امروز شاهد برگزاری چند دیدار مختلف در کشور‌های انگلستان ، ایتالیا و فرانسه خواهد بود.

در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ جزیره که از دو روز پیش آغاز شده است امروز در یکی از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین مصاف‌ها تیم فوتبال منچستر یونایتد در خانه از برنلی پذیرایی می‌کند.

شیاطین سرخ در آخرین دیدار ایشان در هفته گذشته با نتیجه دو بر صفر مقابل لیورپول صدرنشین این رقابت‌ها شکست خوردند تا شرایط خوبی نداشته باشند، آن‌ها البته به نسبت به ابتدای فصل نتایج بهتری می‌گیرند و حالا با ۳۴ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارند. انتظار می‌رود دیدار امشب برای شاگردان سولسشر خیلی سخت نباشد، زیرا برنلی این روز‌ها با ۲۷ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارد و نتایج خیلی خوبی هم کسب نمی‌کند. این بازی از ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه به وقت تهران پگیری می‌شود

تیم فوتبال تاتنهام هم در دیگر دیدار از ساعت ۲۳ میزبان نوریچ است این دیدار هم برای شاگردان مورینیو بسیار مهم است، زیرا سفیدپوشان لندنی این روز‌ها با ۳۱ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند و بخت آن را دارند تا در صورت برد در این دیدار و ناکامی حریفان حتی به رتبه پنجم جدول رده بندی هم برسند. نوریچ حریف چندان مشکلی برای سفیدپوشان لندنی نیست و آن‌ها این روز‌ها با ۱۷ امتیاز در جایگاه بیستم جدول رده‌بندی قرار دارند و شرایط اصلاً خوبی ندارند.

تیم رده سومی لستر سیتی هم در دیگر دیدار مهم امشب میزبان وستهامی‌ هستند که این روز‌ها با ۲۳ امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و حریف چندان سخت و مشکلی برای لستری‌ها حساب نمی‌شود. این دیدار هم از ساعت ۲۳ به وقت تهران پیگیری می‌شود.

جدال یوونتوس و رم در کوپا ایتالیا / کار آسان شیاطین سرخ در خانه

رقابت‌های کوپا ایتالیا یا جام حذفی ایتالیا هم امشب شاهد برگزاری دیداری بسیار مهم خواهد بود که در آن تیم فوتبال یوونتوس از رمی‌ها پذیرایی خواهد کرد. شاگردان ساری که در فصل گذشته این رقابت‌ها برخلاف سه سال قبل آن نتوانسته بودند قهرمان شوند حالا امیدوارند تا با کنار زدن رم به نیمه نهایی برسند. راه راه پوشان تورین در ۲۳ مسابقه قبلی دو تیم ۱۲ بار برنده بودند پنج بار به تساوی رسیدند و تنها در شش بازی مقابل رم شکست خوردند. شاگردان ساری در آخرین مصاف شان با تیم فوتبال رم که دقیقاً ۱۰ روز پیش و در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا انجام شد موفق شدند در ورزشگاه المپیک شهر رم با نتیجه دو یک برنده بازی باشند.

یوونتوس پیش از رسیدن به این مرحله اودینزه را با ۴ گل شکست داده و رم هم با نتیجه ۲ بر صفر از سد پالرمو گذشته است، برنده این بازی باید مقابل برنده دیدار تیم‌های لاتزیو و ناپولی بازی کند.

جدال تیم‌های یوونتوس و رم همواره در سال‌های گذشته از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و به نوعی از مصاف‌های دیدنی قدرتمندان ایتالیایی محسوب می‌شده است این بازی هنوز هم با وجود آنکه رم دیگر قدرت سابق را ندارد و در عوض یوونتوس بسیار قدرتمندتر از گذشته است همچنان جذاب و دیدنی است مخصوصا آنکه این دیدار قرار است در جام حذفی برگزار شود و طبیعتاً شرایط این رقابت هم بدین صورت خواهد بود که پیش‌بینی در آن حتی اگر یک تیم قدرتمندبا تیم ضعیفی روبرو شود هم امکان پذیر نیست. این دیدار از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به وقت تهران انجام خواهد شد.

جدال یوونتوس و رم در کوپا ایتالیا / کار آسان شیاطین سرخ در خانه

رقابت‌های فوتبال امشب در فرانسه مشاهده یک دیدار دیدنی دیگر در لیگ کاپ فرانسه یا همان جام حذفی این کشور خواهد بود جایی که تیم‌های فوتبال رنس و پاری‌سن‌ژرمن به مصاف یکدیگر می‌روند قطعاً این دیدار با توجه به شرایط دو تیم سخت و مشکل نخواهد بود و انتظار می‌رود تا یاران نیمار بتوانند به آسانی برنده این بازی باشند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !