نحوه استفاده از سامانه توانیران/ تمام پروژه‌های کلان کشور در سامانه توانیران بارگذاری خواهد شد+ فیلم


نحوه استفاده از سامانه توانیران/ تمام پروژه‌های کلان کشور در سامانه توانیران بارگذاری خواهد شد+ فیلم

معاون مرکز ساخت داخل، تجهیزات و ماشین سازی وزارت صمت نحوه استفاده از سامانه توان ایران را تشریح کرد

نحوه استفاده از سامانه توانیران/ تمام پروژه‌های کلان کشور در سامانه توانیران بارگذاری خواهد شد+ فیلمبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،زهره سیدی، معاون مرکز ساخت داخل، تجهیزات و ماشین سازی وزارت صمت در نشست راه اندازی سامانه توانیران گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف سامانه توانیران مدیریت واردات و هدایت منابع به سمت نیازهای کشور است؛ این سامانه به پلی ارتباطی میان تولید کننده و سازنده داخلی با شرکتهای متقاضی و نیازمند محصولات و خدمات خارجی خواهد بود؛ این سامانه از مدتی قبل معرفی شده بود و فراخوان ثبت اطلاعات توانمندی های شرکتهای داخلی در سامانه توانیران ارائه شده است.

سیدی گفت: اتصال سامانه توانیران به تمامی سامانه های دستگاه های متولی ارائه مجوزها برای احراز هویت ثبت نام کنندگان و متقاضیان ارایه توانمندی ها، برقرار شده است. تمامی تولیدکنندگان کشور موظف هستند که در این سامانه توانمندی‌های خود را ثبت کرده و نیازمندهای متقاضیان را رفع کنند.

بیشتر بخوانید: سامانه توانیران راه اندازی شد/ ایجاد سامانه‌ای برای تکیه بر توان تولید

او ضمن تشریح نحوه استفاده از از این سامانه گفت: تمام پروژه‌های کلان کشور باید در سامانه توانیران بارگذاری شود، حداکثر یک ماه مدت زمان برای ثبت پروژه ها در نظر گرفته شده است و حداکثر سه ماه پس از ثبت، خرید خارجی محصول یا خدمت مورد توافق در سامانه، متوقف شود. در سامانه توانیران متناسب با درخواست شرکتهای توانمند، شرکتهای متقاضی توان داخلی بسته به نوع محصول و خدمات، بسته مورد نظر خود را انتخاب می کند. هدف اصلی سامانه، ارتباط گیری شرکتهای توانمند داخلی و متقاضیان این توانمندی ها است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان