بودجه سازمان بیمه سلامت 9 درصد افزایش دارد


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: بودجه سازمان بیمه سلامت بر خلاف موارد مطرح شده درباره بودجه این سازمان نسبت به سال گذشته نزدیک به 9 درصد افزایش یافته است.

صراط:

محمد هاشمی روز سه شنبه درباره برخی موارد مطرح شده در مورد بودجه سال ۹۹ سازمان بیمه سلامت افزود: سازمان بیمه سلامت تلاش می‌کند با حمایت‌های دولت و سازمان برنامه و بودجه در زمینه تخصیص به موقع بودجه، ماموریت‌های خود را انجام دهد.

به گزارش سازمان بیمه سلامت وی بیان کرد: تحلیل‌های انجام شده در زمینه بودجه سال ۹۹ سازمان بیمه سلامت از دقت کافی برخوردار نیست و با حمایت دولت و و سازمان برنامه و بودجه، میزان بودجه این سازمان برای سال آینده افزایش یافته است.

حمید پور اصغری معاون سازمان برنامه و بودجه نیز پیش از این گفته بود: بودجه بخش سلامت در لایحه بودجه سال ۹۹ حدود ۴۶ هزار میلیارد تومان تعریف شده و حدود ۴۶۰۰ میلیارد تومان از محل ۱۰ درصد هدفمندی یارانه‌ها در این بودجه در نظر گرفته شده و حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان از این بودجه منابع پایدار شامل یک درصد ارزش افزوده است. بودجه طرح تحول سلامت نیز از ۴۹۰۰ میلیارد تومان به ۵۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس