تبلیغات تلویزیونی موثر در فروش کتاب


تبلیغات تلویزیونی موثر در فروش کتاب

پیمان جعفری تهیه کننده و مدیرتولید است. از کارهای او می توان به سریال «رقص روی شیشه»، «گیجگاه» و «انزوا» اشاره کرد.

پیمان جعفری، تهیه‌کننده سینما، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در ارتباط با تاثیرگذاری تلویزیون در بحث تبلیغات فیلم‌های سینمایی اظهار داشت: تلویزیون قطعا در بحث تبلیغات موثر است چراکه مخاطبان تلویزیون جمعیت کثیری از مردم هستند اما در بحث تماشاگران سینما تعداد کمتر است. تبلیغات درست صدا و سیما در مورد فیلم های سینمایی به فروش آن ها کمک می‌کند منتهی علی القاعده تبلیغات در تلویزیون باید تکرار شوند. اساسا مدیوم تلویزیون اینگونه است که در منزل یا محل کار افراد روشن است و تبلیغ به صورت زیرنویس جذابیت آنچنانی ندارد اما زمانی که تبلیغات به صورت تصویری و صدایی پخش شود باعث جلب توجه مردم و دیدن شدن آن تبلیغ می شود.

این تهیه کننده سینما در ادامه افزود: اگر تلویزیون تبلیغات سریال‌های شبکه نمایش خانگی را پخش کند قطعا برای این شبکه تاثیرگذار خواهد بود. تبلیغات تلویزیونی بسیار حائز اهمیت برای فروش محصولات فرهنگی مانند فیلم و حتی اگر برای کتاب هم تبلیغات تلویزیونی داشته باشیم فروش بالایی را بدست می‌آورد.

جعفری در پاسخ به این سوال که کدام شیوه تبلیغاتی برای او در اولویت برای معرفی فیلمی که تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد است گفت: تاثیر درست یک تبلیغ در این است که تمامی مدیوم‌های تبلیغاتی دست به دست هم دهند و کمک کننده یکدیگر باشند بدین معنی که اگر در سینما یک سریال تلویزیونی تبلیغ شود چه اشکالی دارد؟ علاوه بر تلویزیون که تبلیغات محصولات فرهنگی را برعهده دارد سینما، فضای مجازی و دیگر مدیوم‌های تبلیغاتی هم باید کمک و تبلیغات را پخش کنند چراکه هر کدام از این رسانه‌ها بیننده خاص خودش را دارد این همکاری باعث می‌شود فروش و تماشاگر بیشتری جذب شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت