پدر کیمیا علیزاده: دخترم قصد بازگشت ندارد/ همسر کیمیا از روز اول قصد مهاجرت داشت


پدر کیمیا علیزاده: دخترم قصد بازگشت ندارد/ همسر کیمیا از روز اول قصد مهاجرت داشت
کیوان علیزاده پدر کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی است که خبر مهاجرت دخترش این روزها بر سر زبان ها افتاده است. کیمیا علیزاده که با یک پست اینستاگرامی مهر تأییدی بر خبر مهاجرتش زد، مباحثی را در این نوشته مطرح کرد که به ادعای بسیاری از اهالی ورزش از واقعیت به دور بود.

کیوان علیزاده در مورد بعضی حاشیه های بوجود آمده مبنی بر این که برخی اشخاص (از جمله حامد معدنچی) در مهاجرت دخترش تاثیرگذار بوده اند به آنا گفت: تمامی این مباحث را رد می کنم و به هیچ وجه صحت ندارد. همسر کیمیا همان روز اولی که به خواستگاری آمد، اعلام‌کرد تصمیم ترک ایران را دارد، حتی این مسئله را با آقای پولادگر (رئیس فدراسیون تکواندو) هم در میان گذاشتم.

اوافزود: حامد معدنچی(همسر دخترم) گفته بود که تصمیم دارد برنامه زندگی اش را در خارج از کشور دنبال کند و ما از روز نخست در جریان تصمیم آن ها برای مهاجرت بودیم ولی زمان آن معلوم نبود. ما بر روی این مسئله توافق داشتیم و صحبت هایی که زده می شود، واقعیت ندارد. چرا دخترم بخواهد پشیمان باشد؟ او تصمیمش را برای مهاجرت از قبل گرفته بود.

پدر کیمیا علیزاده ادعاهای دیگر مبنی بر این که فردی به اسم شهین (حامی مالی کیمیا) در این مهاجرت نقش داشته را نیز رد کرد و خاطرنشان کرد: من هم این مسئله را خوانده ام و دیده ام در مورد فردی به اسم شهین صحبت شده است. به هیچ وجه چنین موضوعی را تائید نمی کنم، این موضوع دروغ است.

کیوان علیزاده در مورد موضع گیری دخترش علیه جمهوری اسلامی در بیانیه منتشره بیان کرد: من با این موارد کاری ندارم.

پدر علیزاده در واکنش به این موضوع که دخترش در ایران مورد حمایت همه جانبه قرار داشته است، تأکید کرد: شما به چه چیزی حمایت همه جانبه می گویید؟ پرداخت چند هزینه عمل جراحی یعنی حمایت همه جانبه؟

او در جواب به این سوال که دخترش چه توقعی داشته که برآورده نشده، گفت: نمی دانم دقیقاً او چه انتظار و توقعی داشته است ولی اگر کیمیا حرف نزند بی تردید بنده صحبت هایی دارم که در آینده خواهم زد.

کیوان علیزاده در مورد منع قانونی دخترش برای پیوستن به تیم ملی آلمان هم گفت: کیمیا طبق قانون نمی تواند در شرایط فعلی برای آلمان مبارزه کند. او تا دو سال محروم خواهد بود و بعد از آن حق بازی برای این کشور را دارد. در وضعیت فعلی او باید زیر نظر پرچم IOC ( کمیته بین المللی المپیک) مبارزه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا