یوبیسافت تیم سازنده عناوین خود را تغییر می‌دهد


یوبیسافت تیم سازنده عناوین خود را تغییر می‌دهد

به تازگی شرکت یوبیسافت اعلام کرده است که قصد دارد در تیم سازنده بازی‌های خود تغییراتی اعمال کند که باعث بهبود عناوین این شرکت خواهند شد.

یوبیسافت تیم سازنده عناوین خود را تغییر می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبیسافت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده عناوین رایانه‌ای است که هر ساله و با عرضه نسخه جدید از عناوین محبوب خود سود بسیار بالایی را بدست می‌آورد. اما مجموعه‌های پرطرفدار این شرکت نظیر در چند ماه اخیر نتوانستند به موفقیت‌های گذشته خود دست پیدا کنند و به نوعی باعث شکست و رسیدن ضرر مالی به یوبیسافت شده‌اند. به تازگی یکی از وب سایت‌های تحلیل بازی برخی از صحبت‌های یکی از مدیران این شرکت را منتشر کرده است که در آن این مدیر اعلام می‌کند قصد دارد در ساختار تیم خود تغییراتی ایجاد کند که باعث بهبود بازی‌های آینده این شرکت خواهد شد.

طبق اعلام این وب سایت، تیم قدیمی شرکت یوبیسافت صرفا نظرات اعضای رده بالای تیم را روی بازی‌ها اعلام می‌کردند و به این ترتیب بیشتر عناوینی که تا کنون از شرکت یوبیسافت وارد بازار می‌شدند شباهت زیادی با یکدیگر داشتند و با این اقدام ما تیم سازنده بازی‌ها سازمادهی شده و عملکرد بسیار بهتری خواهند داشت و از اعمال نظرات یک فرد در بازی جلوگیری خواهد شد.

یوبیسافت تیم سازنده عناوین خود را تغییر می‌دهد

به نظر می‌رسد به تعویق افتادن عرضه عناوین در حال ساخت این شرکت نظیر Watch Dogs: Legion، Gods Monsters و Rainbow Six: Quarantine نیز به همین تغییرات ساختاری یوبیسافت مربوط می‌شود و احتمالا قرار است نسخه‌های جدید این عناوین نیز براساس تغییرا جدید اعمال شده روی یوبیسافت ساخته شوند.

بیشتر بخوانید: بازی Call of Duty Mobile دومین بازی پرفروش سال ۲۰۱۹ شد

با این حال باید در سال جاری منتظر عرضه نسخه جدید مجموعه‌های اساسینز کرید یا فارکرای باشیم و ببینیم که آیا این تغییر در ساختار شرکت یوبیسافت روی عناوین آینده‌ آن‌ها چه قدر تاثیر خواهد گذاشت. علاوه بر این با نزدیک شدن به زمان معرفی نسل بعدی کنسول‌ها انتظار می‌رود این شرکت از نسل جدید بازی‌های خود رونمایی کند و برای این نسل از کنسول‌ها به ساخت بازی مشغول شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل