احمدی: شکایت به دادگاه عالی ورزش زمان بر است


احمدی: شکایت به دادگاه عالی ورزش زمان بر است

کارشناس حقوقی ورزش کشورمان گفت: به نظرم شکایت باشگاه‌های فوتبال به دادگاه عالی ورزش تجربه خوبی نیست، چون زمان بر است. نوشته احمدی: شکایت به دادگاه عالی ورزش زمان بر است اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

احمدی: شکایت به دادگاه عالی ورزش زمان بر است

احمدی: راهی برای دریافت ذستور موقت وجود دارد که آن هم زمان بر است
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۲:۰۰
احمدی: شکایت به دادگاه عالی ورزش زمان بر است

کارشناس حقوقی ورزش کشورمان گفت: به نظرم شکایت باشگاه‌های فوتبال به دادگاه عالی ورزش تجربه خوبی نیست، چون زمان بر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزبه وثوق احمدی رئیس سابق کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال و کارشناس حقوقی ورزش کشورمان درباره اینکه قرار است ۴ باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا کشورمان از AFC به دادگاه عالی ورزش شکایت کنند، اظهار کرد:

بازی در کشور ثالث فقط در دیدار های تیم‌های ایرانی و عربستانی رخ داده است و آخرین اطلاعات در این زمینه را باید از فدراسیون فوتبال جویا شویم که به نحوی این موضوع انجام شد. به نظرم تجربه خوبی در آن زمان حاصل نشد. باشگاه‌های ایرانی در آن زمان موافقت کردند که با باشگاه‌های عربستانی در زمین بی طرف مواجه شوند و همزمان با آن موضوع شکایت در دادگاه عالی ورزش هم مطرح شد.

او ادامه داد:

به نظرم شکایت به دادگاه عالی ورزش تجربه خوبی نیست، چون زمان بر است. اما یک راه دیگر هم برای گرفتن دستور موقت وجود دارد، اما آن راهکار هم زمان بر است. به هر حال باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند یا نکنند تصمیم خودشان است، اما تا جایی که اطلاع دارم مدیران این باشگاه‌ها تصمیم گرفتند که در این مسابقات حضور پیدا نکنند و همزمان شکایت خود را در دادگاه عالی ورزش به عنوان مرجع قضایی ارائه بدهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده