روزهای پایانی پس از آزادی در تهران/ پخش به سال آینده موکول شد


روزهای پایانی  پس از آزادی  در تهران/ پخش به سال آینده موکول شد

سریال باشه‌آهنگر تا اواخر بهمن‌ماه به پایان فیلمبرداری می‌رسد و خودش را برای آنتن 1399 شبکه یک آماده می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گروه "پس از آزادی" به روزهای پایانی فیلمبرداری‌شان نزدیک شده‌اند و به تعبیر سعید سعدی تهیه‌کننده این سریال، 5 درصد از تصویربرداری باقی‌مانده و تا اواخر بهمن‌ماه فیلمبرداری به پایان می‌رسد.

"پس از آزادی" سال آینده در کنداکتور شبکه یک سیما قرار خواهد گرفت؛ البته که با پخش "پایتخت" در عید نوروز و "نون.خ" در ماه مبارک رمضان، احتمالاً باید منتظر پخش در نوبت‌های دیگری از این شبکه تلویزیونی باشیم. در هر حال درباره پخش و زمان پخش سریال، سیما به تناسب کنداکتور و چیدمان سریال‌های تلویزیون، تصمیم‌گیری می‌کند.

روزهای پایانی "پس از آزادی" در تهران/ پخش به سال آینده موکول شد

سریال "پس از آزادی" اعلام شده بود در 35 قسمت تولید می‌شود با اضافه شدن پنج قسمت دیگر به 40 قسمت 42 دقیقه‌ای رسید.

مراحل فنی "پس از آزادی" مانند تدوین، صداگذاری و جلوه‌های ویژه که به ترتیب برعهده حمید باشه آهنگر، آرش قاسمی و حسن پیله‌ور است، همزمان با تصویربرداری جلو می‌رود.

خسرو شهراز، رضا داوود نژاد، اندیشه فولادوند، اصغر همت، قاسم زارع، مرتضی اسماعیل‌کاشی، سام کبودوند، آزاده سیفی، سارا شاهرودیان، حسین باشه آهنگر،‌ رامین سیار دشتی، و ... از بازیگران اصلی این سریال تلویزیونی‌اند.

در یک‌خطی داستان این سریال آمده است: هر روز با عطر گل‌های باغ‌های شهریار از خواب بلند می‌شدم، مادرم خدابیامرز یه باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود؛ بنده خدا اکثر مواقع تنها بود؛ بابام که راننده بیابون بود صبح تا شب پشت نفتکش‌اش دنده عوض و بنزین جابه‌جا می‌کرد. راه نزدیکش چهار پنج ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزینای جنوب و مرکز تهران بود. صبح‌ها زودتر می‌رفت تا بار بهتر بهش بخوره؛ اگه هوا سرد بود و مشکلی برای مناطق سردسیر پیش نمی‌اومد، بارش رو عوض می‌کردن و می‌فرستادنش سمت همدان، آذربایجان، کردستان، چه می‌دونم استان‌های سردسیر و برف‌گیر. این آخریا زیاد حالش میزون نبود، خودش چیزی نمی‌گفت، ولی ماها که می‌فهمیدیم. توی خونه‌ای که پدر مادر توش نباشه هیچی نمی‌تونه جاشونو پر کنه...

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج