انتقادات صریح پیشکسوتان تیم استقلال در جلسه با خلیل‌زاده


موسپیدان استقلال به دعوت اسماعیل خلیل‌زاده در دفتر مدیرعامل حاضر شده و حرف‌های دل‌شان را رک و پوست‌کنده زدند. نوشته انتقادات صریح پیشکسوتان تیم استقلال در جلسه با خلیل‌زاده اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

انتقادات صریح پیشکسوتان تیم استقلال در جلسه با خلیل‌زاده

عوامل فتحی هنوز داخل باشگاه هستند!
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۰:۰۹
انتقادات صریح پیشکسوتان تیم استقلال در جلسه با خلیل‌زاده

موسپیدان استقلال به دعوت اسماعیل خلیل‌زاده در دفتر مدیرعامل حاضر شده و حرف‌های دل‌شان را رک و پوست‌کنده زدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال دیروز میزبان افرادی بود که خودشان در مقطعی جزو بزرگان و بهترین‌های این تیم بودند. از اکبر کارگرجم، علی جباری، گودرز حبیبی و نصرالله عبداللهی گرفته تا حسین فرزامی، مهدی کشاورز، محمد نوری و…

عده‌ای حرف زدند و برخی افراد نیز ترجیح دادند سکوت کنند و شنونده باشند تا ببینند در آینده چه خواهد شد!

مشکلات قدیمی‌ها
یکی از مواردی که قدیمی‌های باشگاه استقلال روی آن تأکید می‌کردند، لزوم رسیدگی به مشکلات قدیمی‌های آبی‌پوش بود. پیشکسوتان اصرار داشتند که موسپیدان استقلال احترام می‌خواهند و باید حرمت‌شان حفظ شود، چون جوانی‌شان را در این تیم گذاشته‌اند.

انتقاد از سرپرستی
مورد دیگری که در جلسه فوق مطرح شد، بحث سرپرستی تیم استقلال بود. تعدادی از پیشکسوتان استقلال با انتقاد صریح از انتخاب سعید رمضانی به عنوان سرپرست تیم تأکید داشتند رمضانی چهره بسیار محترمی است و احترامش به عنوان داماد ناصر حجازی فقید هم واجب، ولی به زعم آن‌ها (پیشکسوتان) استقلال با قدمتی بالغ بر ۷۰ سال آن‌قدر پیشکسوت و قدیمی دارد که بتوانند وظیفه سرپرستی را برعهده بگیرند و باید یکی از بزرگان استقلال سرپرست می‌شد. نکته مهم در این رابطه آنکه هنگام انتقاد قدیمی‌ها از رمضانی، اسماعیل خلیل‌زاده سکوت کرد و هیچ حرفی نزد.

عوامل فتحی
انتقاد از سیاست‌های دوران امیرحسین فتحی، سوژه دیگری بود که استقلالی‌ها به آن پرداختند. قدیمی‌های آبی (البته بعضی از آنها) معتقد بودند مدیرعامل سابق استقلال به خاطر اعتراضات پس از ماجرای استراماچونی مجبور شد این صندلی را به فرد دیگری بسپارد، ولی همچنان عواملش در باشگاه هستند و امور را جلو می‌برند. البته خود فتحی نیز همچنان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال محسوب می‌شود.

خوشحالم که اینجا هستید
در پایان جلسه وقتی قدیمی‌ها حرف‌های‌شان را زدند، اسماعیل خلیل‌زاده ضمن خوش‌آمدگویی به آن‌ها و ابراز خرسندی از برگزاری جلسه فوق تصریح کرد: خیلی خوشحالم میزبان کسانی هستم که خودشان در روزگار دور و نزدیک جزو بزرگان و اسطوره‌های استقلال بوده‌اند. خیلی دلم می‌خواهد این جلسات ادامه یابد و حداقل ماهی یک بار برگزار شود. قطعاً هر کاری که در چارچوب قانون از دست‌مان بربیاید برای پیشکسوتان محترم استقلال انجام می‌دهیم. امیدوارم نشست‌های فوق ادامه یابد. به ما کمک کنید و راهکار بدهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در