صلاحیت 16 داوطلب انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان تهران تایید شد


رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: صلاحیت 16 نفر از 144 داوطلب شرکت در انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان استان تهران تایید شد.

آفتاب‌‌نیوز :

شکراله حسن بیگی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از میان ۱۴۴ داوطلب ثبت نام کننده برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان ۷۰ نفر انصراف دادند.

وی یادآورشد: ۵۸ نفر از مجموع ۱۴۴ داوطلب ثبت‌نام کننده رد صلاحیت شدند و ۱۶ نفر برای رقابت بر سر سه کرسی استان تهران باقی ماندند.

صلاحیت 16 داوطلب انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان تهران تایید شد

حسن بیگی اظهارداشت: آن دسته از داوطلبانی که صلاحیت آنان رد شده است می توانند برای ثبت تقاضای رسیدگی مجدد خود از سوم تا پنجم بهمن به دفاتر هیئت نظارت یا فرمانداری تهران مراجعه کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: نتیجه نهایی تایید صلاحیت‌ها و بررسی اعتراض‌ها ۱۵ بهمن به وزارت کشور و ۱۶ همین ماه اسامی داوطلبان نهایی از طریق رسانه ها اعلام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مهلت قانونی تبلیغات برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان نیز از ۱۷ بهمن تا ۳۰ همین ماه به مدت دو هفته تعیین شده است.

حسن بیگی ادامه داد: داوطلبان شرکت در انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان می توانند برای تبلیغات به طور برابر از ظرفیت صدا و سیما استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟